Blog premiat

miercuri, 21 octombrie 2009

Zilele s-au transformat in zambete...



Ploua la Imola...o ploaie de ganduri si-n mintea mea...
Dar nu sunt ganduri triste,sunt doar amestecate,de ce spun amestecate?pentru ca am foarte putin timp inca de petrecut cu Camelia si acum parca l-as mai lungi sa nu treaca asa repede...a fost asa frumos la Imola...m-am simtit ca o regina!
Sunt insa fericita ca a apus tristetea din sufletul meu,nu mai am ganduri apasatoare,stiu ca sunt iubita si asta conteaza cel mai mult!
Oamenii din viata mea mi-au schimbat existenta,iar dorurile le iau ca pe un alint al sufletului meu,m-au readus la viata...
E placut sa porti in suflet dorul cuiva...e asa placut sa stii ca ii pasa cuiva de tine,si poate ai vrea sa le multumesti pentru tot ce fac,dar ,cum spuneam unui dor i se raspunde cu un alt dor,si atunci multumesti cerului ca esti o norocoasa,ca zilele tale s-au transformat in zambete....da,da!!!de o vreme zambesc intruna...
Nu mi-e frica nici de timpul rece si ploaia de afara pentru ca la mine in suflet e asa senin,incat simt ca seninul din interiorul meu ar putea alunga norii de afara...ma simt puternica pentru ca sunt iubita!
Se pare ca a sosit anotimpul implinirii si pe strada mea....si azi mai mult decat ieri,maine mai mult decat azi simt ca traiesc din nou,simt ca sufletul meu prinde aripi...
Avem o sumedenie de motive sa plangem,dar nu ma refer la plansul cauzat de necaz,de tristete ci la plansul de fericire,ieri am plans de fericire....pentru ca mi s-a parut ca Mos Craciun a sosit mai repede cu doua luni la mine,si m-a rasfatat nu gluma!a fost cel mai bogat Mos Craciun din viata mea...sau mai bine spus cea mai bogata Craciunita ,nu e cazul sa descriu cadourile primite ca nu valoarea lor conteaza la o adica ci gestul in sine...
Craciunul oricum are pentru mine multe semnificatii,nu numai nasterea lui Isus dar si venirea pe lume a fetei mele mai mici...de mica am asteptat cu nerabdare aceasta zi...oare cum m-o fi ghicit Camelia?si-a dorit sa fiu si de Craciun alaturi de ea...dar,din pacate nu pot...voi fi la Viena...insa o parte din sufletul meu va ramine aici...

Edit later:
Craciunita mea si-a uitat caciulita de data asta...

5 comentarii:

  1. Iubirea face minuni in sufletul omenesc, transformand si aureoland totul.
    Ma bucur pentru tine scumpa mea si-ti impartasesc bucuria.
    Fii binecuvantata draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Elena,simt minunea....multumesc ca esti alaturi de mine...noapte buna draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. transmiti in jur atat de multa fericire incat nu putem decat sa fim alaturi de tine.Iti doresc ca de acum in colo toate zilele sa-ti fie de zambet pline!

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi nu vroiam sa scriu pentru ca am o stare foarte proasta si sunt obosita..dar nu pot, cand te citesc, sa nu comentez, desi sunt convinsa ca ,chiar daca tac, stii ca sunt alaturi de tine E destul sa imi asculti bataile inimii,nu e nevoie să mă vezi sau să îmi citesti vorbele,trebuie doar sa închizi ochii
    şi sa îmi asculţi tăcerea.
    Ma bucur ca ti-ai regasit zambetul..ca ti-ai ascultat inima. Fii sigura ca nicio vrăjitoare nu poate vedea în nicio damă de pică, în nicio ceaşcă de cafea ciobita cand a poposit iubirea in casa ta sau cum ai reusit sa faci sa sune asa de bine ideea de DOI,Doar tu,tu esti artizanul sufletului tau! Cat despre prieteni...tu ai inventat o gara in care, asteptand diferite trenuri spre diverse locatii,.noi ,trecatorii ocazionali,ne-am oprit la banca ta si ,furati de zambetul sufletului tau ,ne-am intors buzunarele pe dos scuturand speranta ,dor, dragoste si mai ales cuvinte...cuvinte ce se vindeca doar impreuna in propozitii sau in vers.Craciunitza ta..este zana cea buna pe care si-o doreste oricine
    si pe care o visam in balansoarul batranetii comune ..macar ca povestitor...caci fara povesti...Oricum ramanem
    copii, indiferent de varsta..Te pup...
    draga mea..

    RăspundețiȘtergere
  5. Viata este prea pretioasa pentru a o jertfi mofturilor de o clipa...ignor tot ce poate sa ma deranjeze,si nimic n-o sa-mi mai tulbure linistea mintii draga Mara...am ales oameni deosebiti alaturi de mine,ma bucur ca uite si ei gandesc la fel ca si mine,si pentru asta te imbratisez si te pup!

    RăspundețiȘtergere