Blog premiat

sâmbătă, 31 octombrie 2009

...pe tine cine te asteapta?



M-am intors de la Negresti cu tristete in suflet,ziua mortilor ma rascoleste de fiecare data...mai mult decat atat am fost la doua cimitire,in primul era inmormantat un vecin din coltul strazii,fratele unei bune amice de-a mea de pe strada noastra care altminteri este o strada inchisa si toti cei care locuim aici suntem foarte apropiati,ne dam binete si ne intrebam de sanatate aproape zilnic...spun asta pentru ca sunt doar 13 case pe strada...
So,ceremonia a durat destul de mult si in primul cimitir unde s-au facut si parastase(de altfel de aceea si insistase prietena sa merg pentru parastas,ridicase pentru fratele ei care murise foarte tanar...)...preotii s-au deplasat apoi in cimitirul unde imi aveam eu mortii,astfel incat totul s-a terminat spre seara...cand dupa ce mi-am asigurat animalutele cu hrana suficienta pina luni cand voi reveni la Negresti...ne-am adunat lucrusoarele si spre Satu Mare...
Cand am ajuns acasa la Satu Mare tocmai ma suna Camelia,sa-mi spuna ca ii este dor de mine.....si daca nu ma gandesc sa ma intorc in Italia...
Hm!!!si unde pui ca n-a citit blogul meu(are laptopul virusat si l-a dus la asistenta tehnica sa-l "vindece"...ce coincidenta! chiar i-am spus,"stii,tocmai ce am scris zilele trecute ca mi-e dor!"
Uite la ce sunt buni prietenii...reusesc sa te mangaie exact atunci cand ai nevoie de ei!...sau poate mie asa mi se intampla...Doamne,multumesc ca te gandesti la mine prin ei!...mai ales ca pe masina ascultasem cantecul Elenei Carstea "Mai, romane"...imi ramin in minte cuvintele....
"Cu tine cine sta la masa?...
Pe tine cine te iubeste...cand stai singur la ferestra...pe tine cine te asteapta?numai ce e scris in soarta.....cu tine cine sta la masa,sa-ti faca viata mai frumoasa?...pe tine cine te saruta cand noaptea-n par iti e cusuta?"...mi-au mers la suflet versurile...am cumparat CD -ul inainte de operatia ei...ce tare ma bucur ca i-a reusit!Sa-i dea D-zeu zile senine si sanatate multa!
Iar voua o duminica cu mult soare si bucurii!

14 comentarii:

  1. saru'mana.multumesc de vizita.ma bucur ca va place cum scriu.dar nu stiu daca va voi putea face pe plac pe cand mai reveniti pe blogul meu :( o intrebare,de curiozitate :-s cati ani aveti?[stiu ca nu e frumos sa intrebi o doamna cati ani are,dar sunt foarte curioasa.pentru ca am ramas impresionata cand v'am vazut blogul si descrierea si tot]...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeee...nu-i o intrebare prea comoda,adevarat,dar nu mi-e rusine sa recunosc varsta mea...am 58 de ani...insa sufleteste ma simt cam asa ca tine...o adolescenta!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că v-am descoperit blogul şi asta datorită dvs. Vă mulţumesc că aţi trecut şi pe la mine şi sunteti în grupul de prieteni.
    Îmi place blogul dvs şi ceea ce m-a înveselit şi mai tare e faptul că iubiţi animalele. Înseamnă că sunteţi un om cu suflet bun, iar pentru mine calitatea asta e importantă.
    Vă pup cu drag!
    P.S. Ziua morţilor ne întristează an de an, dar poate trebuie să fim mai optimişti, să gîndim altfel, poate precum străinii ce sărbătoresc Halloween-ul.

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos scri..am si eu un blog de poezie..imi place sa scriu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca si eu ma bucur sa te citesc!...iubesc florile si animalele si cred ca si reciproca e valabila...florile cresc vazand cu ochii in preajma mea iar animalutele ma adora...Pio,cainele de la casa de la Negresti are curtea lui separata,este un rotveiller si cand aude zgomotul masinii ca se apropie de casa...sare pe poarta pina la partea de sus,ar vrea sa escaladeze daca se poate...iar cand plec,ma priveste cu niste ochi de ma cuprinde jalea...iar Tasha,pechineza de la apartament face niste talente cand plec de acasa ca stiu toti vecinii cand sunt si cand nu sunt acasa...noroc ca sunt ingaduitori...

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria...o intru si pe blogul tau cu poezie,deocamdata ti-am urmarit cu interes retetele..sunt grozave!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc din suflet..

    o sera de rai si zi de noiember
    o mica steluta a coborat
    si printre ale lumi ..incet ea vede
    cine e suflet ..si cine e iubit

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria...inspiratie de moment?
    cand cade o stea trebuie sa ne punem o dorinta?

    RăspundețiȘtergere
  9. in tzara ,departe de casa,acasa,sau pe terasa casei..mereu avem nevoie.. sa ne astepte un suflet cald..

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai dreptate Mara,asa suntem setati,sa dorim pe cineva alaturi,sa fim iubiti,sa simtim caldura celui drag...

    RăspundețiȘtergere
  11. 58??? :O pe bune??
    vai.nu'mi vine a crede.nu pareti.adica,nu as fi crezut.
    nici nu aveti de ce sa va fie rusine
    si aveti si motive sa va simtziti ca si mine[sau..ma rog..cum ar trebui sa ma simt eu].
    ma scuzati daca v'am jenat cu intrebarea mea :-s dar sunt o fire tare curioasa.si dupa ce'am aruncat o privire pe'aici pe blog,chiar nu mai puteam de curiozitate.hhh ;))
    multi inainte doamna tasha >:D< sa traiti mult si bine si sa fiti fericita.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Lola...mi s-a mai spus ca nu par de 58...dar nu-mi ascund varsta...geografia sentimentelor mele a fost una asezata,pina nu demult...cand am ramas vaduva,astfel incat tranzitia evenimentelor a mai adaugat citeva riduri,dar pe care le port cu onoare...
    Multumesc de urari...Doamne ajuta!
    Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  13. imi pare rau :(
    poate intr'o buna zi veti gasi o alta persoana alaturi de care sa va petreceti restul vietii.daca nu cumva ati gasit'o deja :> asteptam sa vedem cum decurg lucrurile vineri?! ;;)
    aveti grija de d'voastra >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Omul cat traieste spera....draga Lola,speranta este hrana mea de zi cu zi...nu stiu ce m-as face fara ea!

    RăspundețiȘtergere