Blog premiat

joi, 22 octombrie 2009

FERICIREA este ca un fluture...



Citisem undeva ca fericirea se poate asemana cu un fluture,atunci cand vrei sa-l vanezi,nu-i chip sa pui mana pe el dar daca stai linistit el poate da peste tine...
Asa ma simt eu acum,linistita si multumita ca a dat fericirea peste mine....si m-am convins ca aceasta multumire vine ca urmare a unei tolerante totale,a unei smerenii absolute a unei impacari cu noi insine si mai ales daca ne lasam prada maretiei vietii daca stim sa fim albia peste care sa curga lin viata...
Am cunoscut in ultimul timp oameni a caror pace interioara nu inseamna frivolitate nici satisfactie ci dorinta cunoasterii si iubirii...darul adevarului,acesti oameni se bucura de acele lucruri subtile pe care o gandire frenetica nu le poate percepe,azi vorbind cu unul dintre acesti oameni,am simtit ca mi se deschide mintea si ma cufund si eu in pacea si linistea gandurilor lui...si ma gandesc ca filozofia lui de viata se aseamana cu a lui Nietzsche care spune ca "cele mai marete experiente ale noastre coincid cu marile noastre taceri..."
Asa,cred si eu ca omul puternic si calm va fi intotdeauna iubit si respectat...il aseaman cu un copac la umbra caruia in miez de vara te simti minunat...si poate vreau acum sa ramin incremenita la umbra acestui copac in care sa aud doar linistea noastra interioara....si vreau liniste,liniste in fata mea,in spatele meu,in dreapta si-n stanga mea,liniste peste tot!

6 comentarii:

  1. Fii binecuvantata si fie ca Domnul sa-ti dea linisteade care are nevoie fiinta ta interioara!
    Vrancea te imbratiseaza cu sinceritate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand ai intalnit iubirea gandurile tale negre s-au transformat in fluturi ce ti-au polenizat sufletul ars de dor...cand deschideti si inchideti calculatorul ..si precis faceti asta zilnic..va atingeti inimile...chiar daca unii cred ca nu e posibil..Uite eu..cu mintea mea mai indrazneatza ,imi imaginez ca intre voi s-a construit o strada,care e din ce in ce mai curata si in care cuvintele sunt pavate cu dragoste si dor.Ar fi frumos ,daca nu iubim ,macar sa ne imaginam cu totii o mare iubire,o iubire de semeni in care tu ,eu ,el ,voi ,ei noi sa ne urcam cu totii intr-un montagne russe...si sa redevenim copii...Te pup...ti-am scris ceva pe mess..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos....

    Fluturasii sunt fiinte gingase, asa si fericirea.
    Tin minte un citat, nu mai stiu cine era autorul; suna cam asa "Fericirea inseamna sa te bucuri de lucruri marunte" - pe mine ma bucura lucrurile marunte...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca si dragostea-vine atunci cand o astepti mai putin.Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem ca doi copii,chiar asa...(culmea!!!!!....sunt vorbele lui si vad ca si ale tale....)e placut sa stii ca cineva are ganduri calde,ca este nerabdator sa-ti intalneasca privirea chiar daca doar pe web...si apoi fara iubirea semenilor cum am putea trai oare? oricum viata de azi ne maninca de vii,stres,criza economica....probleme cotidiene,...singura care ne da putere este iubirea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Miki,te imbratisez si eu si-ti doresc u weekend placut alaturi de cei dragi tie!
    FleurduMay si eu gasesc fericirea in lucrurile marunte...cred ca am invatat asta de la mama care-mi spunea sa nu-ti doresti niciodata o prajitura prea scumpa,s-ar putea sa-ti placa prea tare gustul ei,si ce te faci atunci cand n-o sa-ti mai poti permite s-o cumperi...

    RăspundețiȘtergere