Blog premiat

vineri, 9 octombrie 2015

Tinerete fara batrinete ...la NeoKlinik Moneasa

     

       Daca prima data cand am venit aici am avut sentimentul ca am ajuns la capatul lumii, pentru ca vedeam doar dealurile cu podoaba lor multicolora ( era toamna si peisajul era magnific....padurea chiar se imbracase cu straie  de un colorit anume, adevarata broderie!!! ) acum cand vin deja pentru a treia oara, spun deschis si pe bune aici e inceputul lumii in sensul ca vii cu o varsta si pleci cu alta....
       Ozonoterapie este o metoda nemedicamentoasa, un tratament novator cu amestec de oxigen-ozon, trebuie sa intelegem un  lucru - organismul nostru este foarte inteligent - cheama oxigenul exact acolo unde trebuie, previne stoparea imbatrinirii tenului si creste performanta fizica si intelectuala...si apoi hai sa fim buni cu noi, o revitalizare a organismului cred ca se impune pentru fiecare dintre noi! acest mixt de oxigen si ozon  face minuni, nu are efecte adverse ba mai mult decat atat efectul benefic este  imediat....actioneaza atat la exterior cat si la interior...este un fel de tinerete fara batrinete,.... recomandat tuturor varstelor! .
         Va dau pentru intarirea spuselor mele o imagine sau chiar doua - trei ( cu permisiunea prietenei mele Camelia Andrei...!) care ilustreaza din plin  spusele mele. Cabinetul medical este suprasolicitat dar exista un om de mare valoare aici e vorba de Dorina Coman cea care parca iti pune cu manuta ei fermecata sanatatea in trup, e mana cereasca pentru acest hotel. Toata consideratia mea pentru astfel de persoane care dau dovada de un mare profesionalism!
Camelia in timpul unei perfuzii cu ozon  dar si alaturi de aceasta doamna minunata  oferind drept multumire zambetul si imbratisarea binemeritata.....
            Ar fi multe de spus legat de Neoklinik Moneasa , nu vreau sa plictisesc cu amanunte, dar vreau sa fac o invitatie celor care vor sa fuga de batrinete, sa uite ca ii doare si ici si colo...sa-si rasfete trupul si sufletul cu binefacerile acestei zone mirifice, cu oamenii ei minunati si cu  tot ce vine la pachet odata ce ai ajuns aici....daca as adauga inca o data multumiri  pentru profesionalismul personalului de aici incepand de la tratament si pana la bucatarie poate nu ar fi suficient de mult si nici convingator  si nu indeajuns pentru cei care iti ofera aici confort sufletesc si  poate difuz pentru cei care citesc articolul tocmai de aceea invitatia este modalitatea cea mai concludenta, asadar  indrazniti nu stati pe ganduri!!!!dupa poate veti spune si voi ca si mine - am fost aici si imi este bine!!!

12 comentarii:

  1. Am promis ca la anul viitor te insotesc si ma tin de cuvant!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ufff....de n-ar fi atat de departe pentru o babeta ca mine, mai ca vara viitoare m-as pune in miscare sa vad si eu ce este atat de deosebit la Moneasa ! Dar poti sa stii ? Poate imi gasesc si eu vreun grad de rubedenie cu vreun proprietar de elicopter si voi merge ....Dar cu trenul sau masina , nu ma-ncumet ...pare a fi la capatul lumii si nu rezist sa stau cumincioara atatea ore ! Te pup si va doresc un sejur cat mai placut !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea vezi ca dau si cursuri de educarea rabdarii, poate facem un troc...tu imi predai cursuri de "pus pe labe" barbatii obraznici si eu dau la schimb ce-ti lipseste tie, ce spui? te prinzi?

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Asta inseamna ca trebuie sa incerci sa dai curs curiozitatii!!

      Ștergere
  4. Am citit cu interes articolul despre terapia cu ozon de la NeoKlinic Moneasa, unde ne-am cunoscut si daca ai revenit, stii din experienta ceea ce afirmi. Pentru coerenta cu mine insami nu ma grabesc sa afirm ori sa infirm, mai ales ca acolo am venit cu motive de disconfort minore (mai curand in scop preventiv). Fara nici o aluzie la "Cutiuta cu iluzii", am asteptari: "Fructo cognoscitur arbor ..." spuneau latinii. Asadar, o usa deschisa daca nu spre o tinerete traita cu bune si cu rele, catre o maturitate in deplinatatea sanatatii fizice si mintale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea Anna... Cineva imi spunea ieri pe messenger, esti mereu plecata, iti place asta? da! imi place imi place sa gasesc senzationalul din locurile prin care trec, asta ma incarca si ma descarca, imi dozeaza energia de care am nevoie sa simt ca traiesc cu adevarat....aici la Hotel Santana Moneasa, gasesc persoane care ma ajuta sa-mi gasesc echilibrul sufletesc si chiar si trupesc, asa cum am spus prin prezenta Dorinei Dorina Coman, un om de exceptie si cred ca te aliniezi si tu aici...nu-i asa?...si apoi mai e ceva aici nu-mi freaca mintea niciun gand...uit de tot si de toate ...nu ai simtit si tu acelasi lucru?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut 1400 km pentru a doua oara la recomandarea facuta de prietena mea Morar Olga si o sa mai fac si la anul dar de data asta cu un autocar intreg... deci pregatiti personalul din bucatarie cu specific italienesc, gen spaghetti si paste...lol!!! ( eventual ma ofer eu sa pregatesc mostre....). Recomand cu caldura acest loc minunat celor care citesc articolul Olgai!

    RăspundețiȘtergere