Blog premiat

joi, 29 octombrie 2009

Florile,un hobby placut...

Nu stiu daca impartasiti cu mine parerea ca florile pot sa-ti mangaie sufletul si sa-ti aduca multa bucurie,pentru mine inseamna foarte mult...am flori peste tot!
La casa din Negresti am peste 100 de ghivece si ma rog in fiecare iarna sa nu mi le ia gerul,ca de cand am parasit casa ele cam sufera...pierd in fiecare an citeva..
La apartament insa nu-mi permit atatea,spatiul ma restrictioneaza...dar daca la casa am si in gradina si in jardinierele de la balcon si cam peste tot in curte apoi aici florile mele de suflet sunt violetele de Parma...le ador!!!!

Azi,udand florile am realizat ca toate violetele de Parma mi-au inflorit....desi am tinut lectii cu fetele inainte de a pleca in Italia sa nu cumva sa atinga frunzele la udat ca putrezesc...azi le-am mai cules citeva frunzulite moarte,le-am mangaiat si m-am bucurat ca mi-au raspuns cu florile lor minunate...am toate culorile,le tin la pervazul geamurilor si vad ca le place tare mult...
Am fotografiat doar cele din ap.unde locuiesc dar am si dincolo toate culorile,se inmultesc usor si daca vrei sa-ti infloreasca mai des,rupi frunzele de pa margini si ele dau din mijloc boboci...sunt extraordinare,stau minute intregi si le admir,nu ma satur privindu-le!




Balconul meu vara e plin de flori...imi plac mai ales muscatele pitice si neaparat rosii...






Imi plac foarte tare si orhideele,azi am descoperit ca ele vor sa-mi infloreasca iar...le am de anul trecut,le-am primit de la fetele mele in culori diferite...azi analizandu-le mai cu atentie,am vazut ca isi dau tijele pentru flori...abia astept sa le vad inflorite iar!!!!

9 comentarii:

  1. Violetele de Parma sunt printre florile pe care nu reusesc sa le pastrez.Sunt foarte frumoase, dar mi se par si foarte pretentioase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt greu de intretinut,secretul e sa nu le uzi frunzele sa le dai apa direct pe pamintul din ghiveci,sa fie statuta apa (nu rece de la robinet)si sa nu le expui la soare ca le arde frunzele...toamna in general e bine sa improspatezi pamintul si cam atat,ele te rasplatesc insa tot anul cu flori,sunt minunate si usor de inmultit(prin butasi de frunze)....eu am cadosit toate vecinele cu astfel de flori,dar adevarat ca nu arata asa bine la ele...mai trebuie sa le si vorbesti din cand in cand!sa le alinti...

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase flori..ca sufletul tau..

    RăspundețiȘtergere
  4. Florile sunt pentru mine o adevarata incantare a simturilor vizuale si olfactive...pentru ca am si plante de interior cu flori parfumate.Sotul meu mi-a facut in garaj pe peretii laterali etajere pentru ghivecele cu flori pe care le aveam raspandite vara prin curte,iar cand intram cu masina iarna in garaj,intram ca intr-o sera....era grozav! acum au mai murit din ele...ca si florile au nevoie de iubire,de mangaiere ca si oamenii iar unora am observat ca le place si muzica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase flori ai ! Si mie imi plac tare mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ala, sunt doar o parte...daca si din Franta am fost in stare sa vin cu flori cred ca realizezi cat de mult imi plac...ador florile!

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa este.Florile sunt vii si ne raspund...trebuie doar sa cunosti limbajul lor.Nu ai nevoie de cursuri de specializare ci sa le iubesti....o sa stii atunci mereu de ce au nevoie!Eu pur si simplu le ador!Ca si tine am purtat si eu un ficus din Italia in Romania si din Romania in Spania.Si e Superb!!!POLICE VERDE!

    RăspundețiȘtergere
  8. Judy,inseamna ca esti o mare iubitoare de flori ca mine...cand imi moare o floare ,moare ceva din mine...se intampla rar,dar au si ele o viata...nu traiesc o vesnicie... :(
    Cand vii acasa in Oas...astept sa bem o cafea impreuna...esti invitata mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Tasha,multumesc mult de invitatie.Sper din suflet sa bem o cafea impreuna... eu stau linga Sighetul Marmatiei(cind sunt acasa)dar nu-i exclus sa dau o fuga pina la Negresti.Tatal meu este din Orasu Nou..dar noi am crescut linga Baia Mare.Toate vacantele le petreceam in oas de aceea ma simt osanca. Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere