Blog premiat

miercuri, 28 octombrie 2009

Sa zambim putin...


Parca e nevoie si de putina voie buna pe blogul meu, ca atare mi-am propus la mijloc de saptamina sa mai postez cite-un banc...sa va binedispun,sper sa reusesc!

Un cuplu ia cina intr-un restaurant de lux. La un moment dat se apropie de masa lor o femeie foarte atragatoare si clar mai tanara decat sotia.Necunoscuta se apleaca si-l saruta pe barbat cu un gest plin de familiaritate si tandrete. Sotia hiper-revoltata intreaba:
- Cine e fufa asta? - la care sotul raspunde calm:
- E amanta mea!
Sotia riposteaza pe un ton ucigas:
- Divortez! Ma mut inapoi la mama!
Sotul nu-si pierde calmul si-i raspunde:
- Bine, daca tu crezi ca iti va fi mai bine asa. Dar nu uita ca dupa divort se vor termina vacantele in strainatate, shopping-ul de Craciun la Paris , vacantele de schi in Alpi si asa mai departe. Eu nu tin neaparat sa divortez dar nu iti voi sta in cale.
Minute de tacere in clinchet de tacamuri. Deodata se deschide usa si intra cel mai bun amic al cuplului la brat cu o femeie tanara si atragatoare. Sotia intreaba consternata:
- Cine-i tipa care a intrat cu Mitica?
Sotul raspunde fara vreo modificare in tonul vocii:
- Este Fifi, amanta lui.
Dupa alte cateva secunde de tacere se aude vocea sotiei spunand:
- A noastra-i mai frumoasa!

4 comentarii:

  1. :))))))....foarte tare!
    "A noastra-i mai frumoasa...."hahahahaha...foarte tare!:)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut!
    Sa ai o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. waw..."a noastra'..si totusi..parca as renuntza la vacantza..la bani ..la .."sunt de moda veche'

    RăspundețiȘtergere
  4. Mara...ai tu ce ai cu "moda veche!"...ma faci sa rad!si chiar ca azi imi face bine asta!Multumesc!te pup!

    RăspundețiȘtergere