Blog premiat

vineri, 16 octombrie 2009

Oamenii din sufletul meu...




Dupa ce atatia ani la rand viata m-a facut partasa la singuratate,azi parca nu-mi vine sa cred ca am atatea brate deschise,brate care ma ocrotesc si parca nu-mi vine sa cred ca toate acestea imi apar dupa o ploaie de dezamagiri , dureri, pritenii pierdute din cauza celor care nu m-au inteles si n-au vazut cine sunt cu adevarat.
Am acceptat totul incercand sa-i inteleg,sa gasesc in persoana mea sigura resursa care sa ma tina in viata...azi insa am inteles ca uneori suferintele universului sunt mult prea mari sa le poti duce de una singura,ma simt mult mai puternica ocrotita de prieteni,povara vietii mi se pare mai usoara acum cand vad ca am prieteni adevarati pe care ma pot baza...iubirea semenilor este tot ce ne dorim...fara iubire nimic nu are sens...
Am inteles ca ingerii nu sunt doar in ceruri,ei pot sa ia forme diferite,de exemplu,forma unei persoane care reuseste sa ne atinga mana si sa ne aline sufletul,cu un zambet,o vorba care ne da sperante si ne da puterea de a merge mai departe...astazi spre exemplu a luat forma unei melodii,ascultam in masina impreuna cu Cami, Michael Jackson"Thriller" si ne identificam cu trairile lui...si transportate de muzica,parca nu ne venea sa coboram cand am ajuns acasa...
Uite asa cu gesturi mici reusim sa alungam pustiul din sufletul nostru...pentru ca oricat de puternici ne-am considera noi,nu moare niciodata dorinta de siguranta si ocrotire,avem nevoie de afectiune,de atingeri calde...azi am imbratisat-o pe Cami si am simtit ca ma oglindesc in sufletul ei,a fost un gest de multumire pentru tot ce face pentru mine...si pot sa cred ca astfel ingheturile ce vor veni vor deveni doar capricii ale iernii. Suntem uneori singuri, dar totusi inconjurati de suflete care ne inteleg gandurile,care ajung sa ne "citeasca",retraim clipe minunate,si nu mai am acea teama de necunoscut,teama de mine insami...ma simt stapina pe mine,ma simt fericita!
Si vreau sa va spun ca toate acestea mi se intampla pentru ca eu am crezut,tot timpul am crezut ca vor aparea in viata mea acesti oameni minunati,oameni cu sufletul frumos,care ma tin acum de mana...oameni care sunt totul pentru mine....si nu pot decat sa le multumesc ca s-au oprit la poarta sufletului meu.
Oamenii pe care ii iubesc sunt parte din mine,si n-am sa-i las sa plece din sufletul meu decat atunci cand voi pleca si eu....pentru ca ei sunt cei mai minunati oameni de pe pamint!

11 comentarii:

  1. Spui...uneori suferintele universului sunt mult prea mari sa le poti duce de una singura,ma simt mult mai puternica ocrotita de prieteni....
    Draga mea cat de puternici am fi, exista perioade in care avem mare nevoie de sustinere sincera, de intelegere, de incurajari si chiar de iubire adevarata.
    Imi place sa cred ca 'Adevarata prietenie" inca exista, pentru sufletele care nu pot trai fara ea.
    Sincere imbratisari, cauta drumul spre inima ta . cu mult drag, Elena.

    RăspundețiȘtergere
  2. "oamenii din sufletul meu"....ce frumos!!!draga mea,te descopar pe zi ce trece mai generoasa,mai buna ,,mai calda..si multumesc Lui Dumnezeu ,pentru ca numai el poate face asemenea minuni,..sa te intalnesc ,fie si doar virtual(pana acum) si sa putem sa comunica cu inimile ,cu sufletele ,sa putem sa simtim impreuna...Cred ,sper sau sunt convinsa ca am si eu un loc in acest suflet minunat ,cu toate ca nu am facut altceva decat sa -ti intind o mana virtuala cand am simtit ca te duci in jos sau sa plutesc alaturi de tine cand sperantza si fericirea au batut la usa ta.Te pup...om minunat cu suflet bogat!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. TASHA,prietenii adevarati nu pot fi multi, dar este minunat cand ai cel putin unul pe care sa-l stii aproape atunci cand ti-e greu .Si eu am cunoscut bucuria unor astfel de prietenii si stiu cat este de bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Tasha, important este ca ai in viata ta prieteni care te iubesc si care te fac fericita!
    P.S Foarte frumos blogul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apartineti sufletului meu,cred ca cei care s-au identificat nu trebuie numiti,pentru ca prietenia se simte,va simt alaturi de mine si nu pot decat sa va multumesc!sa va multumesc ca existati si va simt aproape...
    Sa aveti un weekend placut...
    Intru mai rar pe net pentru ca vreau sa fiu mai mult alaturi de Camelia,azi spre exemplu am fost la Bologna,am colindat prin magazine mi-am spalat ochii cu frumusetea centrului istoric pe care de fiecare data il vad altfel,ma fascineaza...

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena,ai gasit drumul spre inima mea,sau cu alte cvinte esti pe drumul cel bun,am simtit asta cand ti-am citit blogul care m-a facut sa te urmaresc,acel blog despre credinta si piosenie...
    Te pup si-ti doresc o duminica pe masura sufletului tau mare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mara,esti deosebita,nu am cuvinte,daca am spus in gluma doar ca mi-ar placea sa am o nasa ca tine....la o adica,vreau sa-ti spun ca daca s-ar intampla sa-mi gasesc sufletul pereche pe care acum il caut acum,am sa te aduc si de la capatul pamintului sa fii alaturi de mine...pentru ca prietenii adevarati sunt si la bine si la rau impreuna....te imbratisez draga mea,te pup si-ti doresc o duminica senina!

    RăspundețiȘtergere
  8. M-ai facut sa plang...ii spuneam si finutei tale ca sunt asa de emotionata ca am descoperit prietene ca voi ....nu stiu cum s-a intamplat..ne-am plantat in acest spatiu virtual asemeni arborilor si crengile apropiate ni s-au altoit ..iar vlastarii care cresc din noi s-au unit intr-o crengatura a prieteniei adevarate..nici nu mai stim de unde am plecat .. sau unde trebuia să ajungem....important e ca nimeni
    nu cere mult în final , ci se straduie sa ofere....Ne-am aruncat în virtual cu reţinere dar inimile noastre au nivelat cuvintele pînă la şoapte...soapte din care facem poduri ale prieteniei..Dar a fi si nasa ta,inseamna o pecetluire a prieteniei noastre in fatza lui Dumnezeu..Si Dumnezeu...va veghea ca tu sa iti gasesti sufletul pereche pentru ca eu sa fiu
    "condamnata" la o asa onoare si fericire.Te imbratisez cu toata dragostea de care sunt in stare,eu, unul din oamenii sufletului tau minunat,Mara

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu credeam niciodata ca virtualul o sa-mi ofere prilejul de-a cunoaste oameni atat de deosebiti,vorba ta Mara,ne-am aruncat cu retinere,poate fiecare dintre noi am avut dezamagiri dar,eu pot spune cu toata sincertatea ca aici am cunoscut oameni minunati,despre unii am vorbit in blogurile mele,despre altii poate voi vorbi de acum incolo,insa vreau sa spun ca datorita lor eu azi vad viata mai frumoasa,ma simt implinita...am inceput sa cred in visele mele,le hranesc cu sentimentele mele...
    La sfarsitul vietii nu ramanem cu nimic, totul dispare mai putin amintirile. Iubirea ne daruieste amintiri unice care vor dainui in noi...

    RăspundețiȘtergere
  10. Tasha,
    Sunt "ela", sunt din Brasov, am "conversat" sa zic asa la Anis npm, putin dar suficienta sa te percep ca pe o doamna decenta, la uni eu n-am scris pe forum :(
    Bine te-am gasit la "tine acasa" -aici pe blogu-ti personal.
    Felicitari ca ai dispozitie, timp si dorinta de a comunica, inseamna ca ai mult de daruit!
    Nu te-am mai vazut sa-ti zici parerea despre npm 4, nu trebuie sa-mi zici de ce, cred ca inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ela,te stiu evident de pe blogul lui Anis,am mai intrat pe blog pina a nu veni in Italia,dar aici chiar nu prea am mai avut timp...aici sunt rasfatata cu frumusetea locurilor pe care prietena mea mi le prezinta zilnic...dar voi reveni la comentarii cand ma intorc in tara...
    Te mai astept pe blog...
    NPM4 e deasupra celorlalte show-uri prin prezenta celor din casa...a fost o selectie de concurenti foarte reusita,asta e parerea mea.

    RăspundețiȘtergere