Blog premiat

vineri, 23 octombrie 2009

Iubirea n-are varsta...



Azi am simtit ca unui om ii trebuie atat de putin sa fie fericit,citeva vorbe spuse din inima si sufletul sau infloreste...si incerc sa cred din nou in sinceritatea oamenilor...am adunat in suflet prea multe cuvinte frumoase,si acum cand am gasit momentul sa le impart,nu ma zgarcesc deloc...desi,uneori mi-e frica sa nu ma revars prea mult,mi-e frica sa nu inund cu marea mea de cuvinte un suflet care poate nu este pregatit pentru valurile care l-au cuprins...
Toti ne dorim iubirea,si mai ales ne dorim ca ea sa reziste,de noi depinde insa daca stim s-o pastram sau doar o tratam ca pe ceva trecator....cred insa ca asa suntem facuti sa iubim si sa fim iubiti,si mai cred ca Cel de sus a lasat sa ne nastem din iubire si sa murim cu fiecare clipa in care dragostea ne paraseste inima...
Am citit ceva care m-a intristat putin azi...ceva legat varsta dragostei,m-a intristat pentru ca uite ,mai sunt persoane care cred ca doar cei tineri pot avea acest privilegiu...eu ,nu vreau sa judec,dar nici nu-mi place sa fiu judecata,fiecare e liber sa simta si sa se desfasoare cum vrea...am spus-o si ma repet iubirea n-are varsta,de ce ne-ar fi frica la o adica?e asa placut sa fii prizonierul iubirii...
Fiecare vede iubirea in felul sau...pentru unii este un sentiment,un joc dar pentru altii un destin...
Vreau sa cred in continuare ca iubirea este totul,deschide orice usa,cand ea exista cu adevarat niciun lacat nu-i sta in cale....face punte intre suflete....si simti ca nu vrei nimic,doar dragostea ta catre el...s-o pastreze pentru vesnicie!
Sa aveti un weekend cu senin in suflet si multa iubire!

8 comentarii:

  1. ...Bine ai zis ca iubirea n-are varsta. As vrea sa adug ca iubirea da sens si aura vietii si ca viata fara iubire e un blestem.Nu cred ca si-ar dori cineva sa traiasca fara a fi iubit si a iubi.
    Cat despre varsta, cred ca nu poate fi pusa in discutie, deoarece dragostea apare cand vrea ea caci nu poate fi programata.

    Toate urarile de bine le trimit spre inima ta draga mea!Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Le doresc celor mai multi, sau tuturor , sa aiba privilegiu de a simti profunzimea si plenitudinea sentimentelor adevarate la varsta noastra. Atunci vor fi in stare sa renunte si la rai...

    RăspundețiȘtergere
  3. Evident..nu are varsta si..e asa de frumos sa citesti pe fatza cuiva ca iubeste..Am citit undeva,nu mai stiu unde, ca o femeie cand iubeste isi doneaza frumusetea si inima in sange masculin,trece prin sangele LUI zbarniind .e mandra ca ii sta bine in ROSU..dar ramane inalta si dreapta ca o sabie...adica demna!Ai auzit ceva mai frumos????Asa te vad eu pe tine...indragostita ,dar demna pentru ca ai curaj sa strigi asta in cele patru zari..Sunt alaturi de tine ,imi place ca tu nu ai lasat toamna afara in curte,ai luat-o cu tine si ai hranit-o cu spearntza..Eu pot intelege multe..inteleg .de pilda,umbra dar nu inteleg intunericul, nici frigul nici singuratatea..deloc..Asa sunt eu..visatoare ,cred in povesti ,cred ca a fost odată ca niciodată o bătaie din palme
    lângă piatra din spatele căreia tu pândeai răsăritul...si...imi permit sa iti dau un sfat..
    chiar daca drumurile ti se par rotunde
    sau ovale să nu te opreşti chiar dacă vezi roşu!
    Altfel de rosu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa ce am postat am vazut ce a scris ..EL..se mai poate indoi cineva de voi...????El iti daruieste o casă din ramuri înflorite
    cu mireasma lumii restaurate
    să te invit într-o lojă din frunze crude...Poate dori cineva mai mult de atat?..E treaba lor...eu va imbratisez cu drag,
    iubirile din carti nu exista..existati ..VOI..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate. Dragostea n-are virsta si are atitea fatete. Evolueaza , se schimba. Pacat ca nu toata lumea are sufletul deschis sa primeasca binecuvintarile ei. Nu stiu ce pird !Iti doresc sa ramii mereu fericita, indiferent cum se manifesta ea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,Mara,asta simt eu....Crede-ma, am mare respect pentru toti oamenii care stiu sa iubeasca si sa-si arate iubirea chiar si la varsta noastra,nu mi se pare ceva rusinos sa arati ce simti pentru cineva...uite,Camelia nu pleaca la serviciu si nici Mauritzio fara sa se sarute,mi se pare un gest frumos,apoi mai vreau sa-ti spun ca am la mine in Negresti o familie de medici,sunt de varsta mea amandoi,i-am admirat de cand ii stiu,tot timpul ii vad la brat sau tinindu-se de mana,si mor de dragul lor cand ii intalnesc,cred ca arborez un zambet admirativ de fiecare data si nu ma pot abtine sa n-o pup,cand o intalnesc,am devenit prietene intre timp si i-am povestit cat de mult i-am admirat...mi-a povestit mai apoi ca ei asa am fost de cand se stiu,foarte indragostiti unul de celalalt,pai sa nu te impresioneze o astfel de poveste?
    Si ai dreptate Mihaela,cei care nu primesc binecuvintarea iubirii,nu stiu ce pierd!
    Anonimule,raiul este uneori pe pamint,
    raiul este aici si acum si daca nu ni se pare, asta se datoreaza faptului ca nu suntem niciodata intr-adevar aici si acum; si numai cand circumstantele ne-o impun reusim sa constientizam cat de pretios este fiecare lucru, fiecare moment pe care il traim si pe care uneori il neglijam prin lipsa noastra de atentie...dar ,macar ne bucuram de momente perfecte.

    RăspundețiȘtergere