Blog premiat

marți, 27 octombrie 2009

Si mie mi-e dor...




Ascult Rednex-Hold me for a while
...superba piesa...Tine-ma in brate ca vine miezul noptii...vorbeam cu prietena mea Camelia,ca am si uitat cum este sa astepti sa vina noaptea,cu gandul ca cel drag iti arata toata dragostea lui iar somnul sa fie ultimul lucru care sa-ti ocupe timpul...ce mai conta ca dimineata ai serviciu?e suficient sa dormi doua ore dar sa fii fericita ca esti iubita...
Asa suntem facuti,sa oferim si sa primim iubire...dar daca nu ai cui sa oferi pierzi si cealalta coordonata ,nu poti primi...si e atat de placut sa le poti avea pe amindoua...e ca o poezie,dai frau liber imaginatiei si dezvolti fantezia...pentru ca noi oamenii suntem ca si versurile care asteapta rabdatoare sa fie deslusite...
Azi cred ca cea mai dulce iubire e cea care lasa loc multor vise...vise pline de zambete calde,luminoase....
Azi cred ca m-a atins jarul amintirilor...
Azi as fi vrut sa spun adio durerilor nelamurite...dar nu pot!
Azi o stea cazatoare mi-a soptit ceva...si eu i-am raspuns:
Si mie mi-e dor....

2 comentarii:

  1. Un suflet ars de dor ca al tau va primi ce merita..ai rabdare...dragostea inseamna un balansoar cu doua locuri,inseamna si dimineti trezite ce se impart la puterea a doua..dar pentru a gasi echilibrul..mai ales la varsta a doua...trebuiue rabdare!!si credintza..si sperantza..Le vei avea..te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri mintea mea s-a tavalit in jarul amintirilor,stii Mara,cand ma cuprind probleme de alta natura,ii cer parca ajutorul lui,celui plecat la stele,cu el tot timpul am gasit o rezolvare...si ieri mi-a fost tare dor,tare dor de el...
    Ieri m-a durut singuratatea si nu poate intelege asta decat cel care trece prin asa ceva...

    RăspundețiȘtergere