Blog premiat

sâmbătă, 10 octombrie 2009

Dar din dar se face rai...


Am primit acest premiu de la Miki,pentru originalitate,diversitate ,seriozitate si sinceritate.Am multumit pe blogul ei,dar ma simt obligata sa-l ofer mai departe,pentru ca..dar din dar se face rai...nu-i asa?
deci...consider ca urmatorii bloggeri il merita mai mult decat mine...
Asa ca,premiul merge mai departe spre:
Anis
Shary
Ana-Maria
elena marin-alexe (e mare lucru ca sa ajunga din nou la tine draga prietena...)
Cora
Loristiuj
Gabriella
Ivo
Niko
Adrian
Sa pot sa va citesc cu aceeasi placere multi ani de acum incolo!

3 comentarii:

  1. Multumesc mult draga mea.Ma simt foarte onorata, de hotararea ta prietena draga.
    TE IMBRATISEZ CU MARE DRAG!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana-Maria,citesc cu placere blogurile tale,te simt foarte aproape,tocmai pentru ca lasi cititorilor sentimentul ca te stiu de o viata,esti foarte deschisa si uneori,parca reusesti sa ne dai si noua din entuziasmul tau...meriti premiul cu adevarat!
    Elena,eu te-am descoperit e lista unei bloggerite ,intru de atunci mereu sa te citesc pentru ca vad in tine o persoana de la care am multe de invatat,si inca ceva,in multe privinte vad ca ne asemanam,sau poate asa sunt toti cei care cred cu adevarat ca nimic nu se intampla pe lumea asta fara voia Lui?
    Ma bucur ca premiul a ajuns inapoi la tine...sa ai parte de multe premii care sa-ti rasplateasca creatia.
    Te pup si te imbratisez,si cine stie poate odata ma pupi si tu in Tara Oasului...

    RăspundețiȘtergere