Blog premiat

sâmbătă, 3 octombrie 2009

Weekend placut!




N-am reusit ieri sa scriu nimic pe blog,abia ajunsesem la Bucuresti si mi-a trecut timpul in discutii ca intre femeile care nu s-au vazut demult si au multe de vorbit,ca atare dupa ce ne-am intalnit am povestit cite in luna si in stele,am reusit doar vreme de citeva momente sa intru pe YM...unde trebuie sa recunosc ca am "picat" exact la timp pentru ca in eter ma astepta cineva...cineva drag mine!...desi,nu ne-am inteles asupra unei ore,.. ne-am sincronizat perfect!
Ploua azi in Bucuresti,desi ne propusesem cu Ruxandra sa iesim azi putin sa ne plimbam...ploaia ne-a stricat programul,poate ma voi duce spre dupa masa totusi putin sa ma intalnesc cu niste forumisti cu care ma intelesesem ca ne intalnim daca vin la Bucuresti.
Nu pot sa nu va povestesc ca prietena mea are un catel extraordinar,Tasha mea e frumusica dar Tedy al ei este bestial,e un Shi-tzu,o jucarie pufoasa,iti vine sa-l tii in brate tot timpul si cum el stie ca e iubit,se gudura pe linga noi tot timpul...o sa-mi fie tare dor de el...imi plac la nebunie animalele!
Mara,am zambit cand am citit comentariul tau la unul dintre posturile mele:
"Draga Tasha..mi-ar placea sa aud ca ....anonimul...a facut o nebunie in numele dragostei...si e cu tine...si ca sunteti in Venetia unde impliniti legenda..Ar fi o dovada de IUBIRE!!!!!!!!!"
Hehehehe!!!sunt eu romantica dar tu esti si mai si!!!...ma iluzionez si eu,traiesc uneori deasupra lumii care ma inconjoara,fac asta doar pentru citeva minute...ca apoi sa cobor cu mintea pe pamint...e greu sa implinesti astfel de vise...desi ,hai sa recunosc ce spui tu este minunat,dar prea frumos sa se poata realiza.Poate doar sa-l duc in mintea mea la Venetia,unde habar n-am daca o sa ajung,pentru ca in Italia ma las pe mana Cameliei,ea imi face programul...si de regula tot ce propune ea este grozav,asa ca nu fac decat s-o urmez...nici macar nu indraznesc sa-i sugerez ce mi-as dori,pentru ca tot ce-mi doresc in Italia,mi se implineste,Camelia fiind cum va spuneam zana mea buna.Parca o aud cum ma intreba:"Giuly(ca asa m-a botezat ea...)ce-ar fi sa mergem azi la Bologna?ne plimbam putin prin centrul istoric,ca acolo tie iti place mult si apoi dam o raita pe la magazine?"si asta e doar un exemplu...pentru ca locatiile se schimba aproape zilnic...
Excursia la Florenta a fost cred cea mai minunata de pina acum,mi-a umplut sufletul de bucurie,m-am simtit vreme de o zi teleportata in timp,tot timpul am crezut ca eu apartin altor timpuri,demult apuse,ei uite,parca in Florenta ma regaseam...mirosul istoriei,imi trezea sentimente ciudate.
Nu-mi vine sa cred ca maine plec iar spre locurile acelea minunate,sunt cuprinsa de emotii,daca cineva m-ar intreba acum in ce tara mi-ar place sa traiesc,as spune fara niciun pic de gandire :Italia!....si nu intamplator Cami spune..."vii acasica",pentru ca eu ma simt ca si acasa la ea...
Maine seara promit sa intru pe blog sa va spun cum a fost zborul si revederea mea cu Camelia....pina atunci va las sa admirati jucaria,minunea de plus a prietenei mele...nu inainte de a va dori un weekend fara griji...cu impliniri pe toate planurile! sa fiti iubiti!

8 comentarii:

  1. Multumesc pentru aprecieri. Iti doresc ca toate bataliile din viata ta sa le castigi. Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiam cate valente poate avea asteptarea...:nerabdare,... nelinisti,... nerabdare insotita de nelinisti,...(uneori si invers sau - chiar - simultan)tristetea departari,... bucuria apropierii,... o nesfarsita lista de emotii si simtaminte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ,draga mea ,ca nu poti sa nu ne impartasesti si noua trairile tale..iar eu ,sincer ,de-abia asteptam sa postezi ceva pe aici..O pup pe prietena ta Ruxandra... desi nu o cunosc...dar daca e prietena cu tine ,stiu ca e ca.tine..si sper sa nu se supere... iar pe Camelia deja o divinizez pentru ceea ce simte si face pentru tine..Spui ca sunt romantica in exces...pentru ceea ce am postat....referitor la....Venetia...si ca ar fi prea frumos sa poata fi adevarat..Hm...pai ce e mai frumos decat dragostea..????poate zambetul unui copil....dar tot de dragoste e vorba...chiar daca e vorba despre un alt mod de a te darui..La Venetia nu se merge decat in DOI...dar nu tu si Camelia...asa ca ... ea,cat ar fi de dragutza ,nu poate sa iti propuna asta ..n-are farmec..Dar stii ceva???Intuitia mea...feminina,sau romantismul meu exagerat, imi spune ca tu vei merge la Venetia in acest sejur "iN DOI'..si poate ca " nesfarsita lista de emotii si sentimente" se va imbogati...cu 'bucuria apropierii".....Sau poate ca premonitia mea..,dar nu vreau sa cred asta...Te pup,si sunt convinsa ca fericirea va bate la usa ta ..concret si ptr totdeauna.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca o iubesti mult pe Tasha asa-i?
    Imi place ca esti o fire deschisa si impartasesti trairile tale cu noi, prietenii din virtual...
    O duminica sublima sa-ti dea Domnul! Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da ,o iubesc foarte mult desi nu o cunosc personal..Am urmarit-o la "Un nou inceput"si i-am admirat ,curajul de a se expune public,demnitatea ,inteligenta si frumusetea fizica si sufleteasca..frumusete sufleteasca pe care i-am descoperit-o din ce in ce mai mult vorbind pe mess sau pe netlog..Mi se pare ca o stiu de o viatza...ii stiu povestea vietii ei,atat cat a putut sa lase sa se vada intr-un spatiu virtual,stiu ca are doua fete( ca si mine) si mai stiu ca viatza a lovit-o crunt rapindu-i sotul care o idolatriza...,o diviniza.De aceea cred ca sufletul ei are nevoie de UN NOU INCEPUT,dar nu de unul oarecare..
    Ma bucur ca m-ai abordat,imi place sa comunic,sa vorbesc deschis si ,de ce nu ,sa imi fac prieteni..Si eu te imbratisez ,draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna draga mea, te invit la o clipa de poem, care sper sa-ti placa.Astept ecoul tau. Imbratisari de la Vrancea draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine te-am gasit draga nasha
    Imi place exuberanta si mulinozitatea gandurilor tale.
    Asa te vreau .
    Sa ai incredere in tine, sa iubesti cu sufletul ,sa fii mereu etern indragostita, pt ca meriti tot ceea ce-i mai frumos din acest univers.
    Week-end-urile mele sunt triste in supliciul singuratatii, pt ca nu curajul si motivatia ta.
    Incerc mereu sa fiu optimista si reusesc sa-mi creionez 1 carpe-diem , rasturnat pe harfa de flori a anotimpurilor vivaldine si sufletesti, dar nu am indrazneala de a le anima.
    Doar visez :
    ARMONIE
    avem crezuri si avem si arpi
    insa nu stim sa fim mereu ingeri
    nici pentru noi ,nici pentru altii ;
    acceptam o binecuvantare ca pe ceva normal
    grabiti sau incatusati de rutina
    uitam sa o dam mai departe
    Rody rody: ...."in fieare zi ne batem joc " de multe amanunte ,
    de romulus vulpescu si altii "Escu "
    care ne-au fost mentori ;
    cine suntem si ce vom deveni ?
    mai inlacrimati sau egoisti ?
    daca am realiza concret
    ca prin prietenie primesti in dar
    o aripa de inger ocrotitor
    si ca pastrarea ei cu gingasie
    demnitate si altruism
    ne aduce in dar si a 2 a aripa ,
    lumea universului fiecaruia
    ar fi mult mai armonioasa
    cu prietenul -inger pazitor mereu aproape

    RăspundețiȘtergere
  8. Mara,mi-ai lipsit...uite,acum realizez citind mai bine ce spune Rody,ca ma simt protejata cu prietenia ta,tu chiar reusesti sa ma faci sa prind aripi...iti multumesc!
    Elena,voi intra mai des pe blogul tau pentru ca vad ca esti o buna samariteana,din darurile tale ai reusit sa imparti si prietenilor tai virtuali,lucru pentru care nu pot decat sa te felicit!
    Rody,nu pot decat sa-ti multumesc ca esti alaturi de mine...promisiunea facuta de a-ti fi nasa ramine in picioare...asa ca: curaj!nu te lasa batuta,viata e frumoasa daca noi stim s-o vedem asa cum trebuie!
    Anonimul meu drag,valentele se pare ca le descoperim impreuna...dovada este ora la care eu scriu pe blog....

    RăspundețiȘtergere