Blog premiat

joi, 29 octombrie 2009

Mi-e dor...mi-e dor...mi-e dor!

M-a apucat dorul de Camelia,de iesirile noastre in oras...de locurile deosebite pe care le-am vizitat...
De tortelini...mmm!!ce buni erau cei cu branza si spanac...o sa incerc si eu zilele astea sa fac...sosul ragu a fost grozav!sper sa-mi iasa si mie la fel...



E mai mult de lucru cu ei...tocmai de aceea Camelia m-a invitat la restaurant sa mancam...


Si n-am fost singure..am fost impreuna cu prietena ei, Nadia...o fata plina de viata cu zambetul mereu pe buze,am invitat-o la vara la mine in Tara Oasului ca tot dorea sa vada Romania...

Mi-e dor de Deiszi...catelusa ei....e adorabila!



De parcul cu speciile de conifere...erau parca pregatite cu lumanarele de Craciun...



De privelistea din fata casei...

De rasaritul si apusul de soare...


De plimbarile cu masina...

De prajiturile grozave pe care le facea Maurizio...

de sufrageria unde ne faceam destainurile la o cafeluta sau un ceai....

...de Italia vazuta din avion....


de insulele din Croatia vazute din avion...trebuie sa le vad si-n realitate...de sus m-au fascinat!


Off!!!...dorurile mele...sunt cam multe nu-i asa?
Si asta n-ar fi nimnic...vorba Cameliei, eu le am pe fete...dar nici ei nu-i este usor ...ii este deja dor de mine!

6 comentarii:

  1. ufff,dor si iar dor...Dar macar dorul de Camelia ,dorul de Italia,... e ceva real..Ce imagini frumoase,imagini de suflet...fericitooo!!Nu oricine se poate lauda cu asa prieteni..Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este!trebuie sa ma declar fericita ca am avut norocul s-o cunosc pe Camelia...ma intreb ,oare cum ar fi fost viata mea in acest an fara ea? cu siguranta mai trista! ea m-a remontat!...si am realizat inca o data ca D-zeu are grija de sufletul meu...
    Te pup si eu..noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fruntea sus draga mea si pastreaza in suflet frumoasele amintiri, asa cum le-ai etalat aici...cu multa dragoste si prietenie.
    Noapte buna si frumoase vise iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Amintirile vor ramine vii in inima mea,sunt prea frumoase draga Elena...sa le pot uita!
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. IMI PLACE BLOGUL TAU SI SE VEDE CA ESTI O FEMEIE TARE FINUTA..MA BUCUR SA TE CUNOSC SI CA VORBIM..TE PPUP O ZI BUNA DE LA BRASOV MARY

    RăspundețiȘtergere
  6. Te mai astept cu mare drag!!!!
    Pup si eu si-ti doresc o duminica senina!

    RăspundețiȘtergere