Blog premiat

joi, 29 octombrie 2009

O noua leapsa...

Am preluat de la Cicolatika leapsa,pe care o dau mai departe celor care vor s-o preia...

Cat e ceasul?
5.55 PM(ce chestie!!!!...imi aminmtesc ca cineva spunea sa-mi pun o dorinta cand intalnesc astfel de momente...mi-am pus-o deja)
Numele tau este?
Olga
Porecla?
Tasha
Tatuaje?
N-am(dar am fost cat pe ce sa-mi fac unul la insistentele Cameliei)
Culoarea ochilor?
Caprui .
Locul in care te-ai nascut?
Berzasca(CS)
Mancare favorita?
Waw!!!!...am mai multe mi-e greu sa ma hotarasc!
Ai fost vreodata in USA?
Nu .
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
La propriu sau la figurat?...
hmmm!!!era un joc de societate unde aveam de facut asta, sa-mi infasor cu un sul de hartie partenerul in timp record!
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Da .
Ai fost implicat in vreun accident de masina?
Nu...dar era cat pe ce....Cel de sus a fost insa cu mine ca de obicei...
Crutoane sau bacon?
Amindoua...
Zi favorita din saptamana?
Vineri(inceput de weekend...normal!)
Restaurant favorit?
Nu am .
Ce sport iti place sa urmaresti?
Gimnastica
Bautura favorita?
Vodka
Inghetata favorita?
Fistic sau ciocolata
Walt Disney sau Warner Bros?
Ambele .
Restaurant fast food favorit?
McDonalds ....
Ce culoare are dormitorul vostru?
wenghe...
De cate ori ai copiat la vreun examen?
Hehehe...mi-a fost frica...n-am copiat!
De la cine ai primit leapsa asta?
Ciocolatika
In care magazin ai fi cheltuit toti banii de pe card?
Incaltaminte si librarii...
Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Nu prea am timp sa ma plictisesc .
La ce ora mergi la culcare?
Depinde, tarziu oricum ....dupa 12 noaptea.
Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?
Cine doreste...
Cati dintre cei carora le trimiti leapsa nu-ti vor raspunde?
E liber sa faca fiecare cum crede...
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Prietena mea, Camelia.
Ce asculti in momentul asta?
Maria Buza - Iarta-ma
Care e culoarea preferata?
Rosu si negru..
Mare sau lac?
Mare ....dar imi place si lacul...
Cate tatuaje ai?
Ups!!m-ai mai intrebat asta!e test psihologic?!?
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
Nu ca cica e pana prostului...so?
Ce preferi pisica sau catel?
Iubesc animalele...am si,si deci...
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Prefer vara ...clar!
Esti solo?
Da ....desi,urasc singuratatea!
Esti indragostita de cineva?
Da!!!!!!
Cit e ceasul?
6.1o PM

Mai departe pentru oricine vrea .

7 comentarii:

  1. Am s-o preiau eu imediat ce am putina vreme...libera! felicitari de blog, e fff " natural" !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Duceso...natural in sensul ca nu "aburesc "din punct de vedere lexical cititorul ...poate ca da!asa o fi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Tasha,ai ghicit ce vreau sa spun! m-am saturat de bloguri unde gasesti numai fitze si impresii de trai bun. povestesti frumos, am sa revin pe paginile tale, weekend fain iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Te mai astept!vaporii de stilistica au si ei rolul lor,n-am nimic impotriva celor care abordeaza un stil elevat,mai ales daca stapanesc si lexicul romanesc (chiar si cel de origine franceza...)ca lumea!

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce e clar ca preferati vara?? ;)) defapt,daca stau sa ma gandesc mai bine,da,e clar.ca toata lumea prefera vara.numai eu sunt pe invers[ca de obicei]si ador iarna. :))
    de ce sa urati singuratatea??nu e un lucru asa rau daca stai mai bine sa te gandesti...depinde perspectiva din care priviti lucrurile.pe mien de exemplu,nimic nu ma incanta mai mult decat singuratatea[si zapada]...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand eram de varsta ta draga Lola,adoram zapada,abia asteptam sa ninga!oamenii isi mai schimba preferintele in timp...vara este un anotimp mai comod in ce ma priveste din toate punctele de vedere chiar si din cel pecuniar...nu-mi goleste buzunarul,facturile sunt mai blande...hehe!!!dar astea n-ai tu cum sa le simti deocamdata...
    Iar legat de singuratate,cred ca e un soi de bravura a varstei la tine...se vede clar ca esti o fata inteligenta si probabil ca inca n-ai gasit tineri pe masura IQ -lui tau...dar cand ii vei gasi,vom discuta altfel...
    Te pup si-ti doresc multe impliniri chiar si cea mai sus amintita...

    RăspundețiȘtergere
  7. un soi de bravura??nu.nu sunt genul...
    doar ca de'a lungul timpului[chiar daca nu sunt cine stie cat de batrana,am trecut si eu prin viatza cat de cat]am reusit sa "descopar" adevarata fatza a omenirii.si sunt pur si simplu scarbita.
    intr'adevar ca mai demult era foarte prietenoasa,ieseam foarte des,voiam sa cunosc cat mai multa lume,sa fiu inconjurata de cat mai multi prieteni si asa mai departe.dar credetzi'ma ca acuma nu'mi doresc decat sa fiu singura.cat mai singura.pur si simplu nu ma mai simt bine in prezenta oamenilor.
    dar bine'ntzeles ca nu prea avetzi cum sa ma intzelegi.de altfel,nimeni nu prea are cum...pana nu treci prin asta,pana nu te arzi,pana nu te invetzi minte,pana nu...nu stiu...spunetzi'i cum vreti d'voastra..nu stii cum e.dar mie mi'a ajuns.am ales sa ma retrag.si mi'am dat seama ca imi este mult mai bine singura.chiar nu duc dorul oamenilor.
    nu asta e problema...iar IQ'ul meu nu este prea mare din pacate :-s dar incerc sa mi'l dezvolt...
    multumesc de urari.asemenea.
    o seara placuta >:D<

    RăspundețiȘtergere