Blog premiat

miercuri, 28 octombrie 2009

Subjugata de ganduri...



Subjugata de ganduri...impersonala,parca n-as fi eu azi...orice efort de-a iesi din starea asta ramine fara izbanda!parca totul imi este ostil azi....lumea mea mi se pare stearsa,goala....si gandurile astea deviante care nu-mi dau pace!...pfai!!!!am o durere surda in suflet....
Parca toate orizonturile mi s-au ingustat,azi mi-am pierdut si zambetul...si sunt plina de nesiguranta...am o stare paguboasa,deficienta,caut zadarnic speranta oarba a unei iluzorii scapari...nici chiar mailurile
prietenoase de azi nu mi-au alungat amaraciunea din inima...ma simt imateriala...
Si cred ca m-am saturat de sentimente si stari restrictive...m-a imbatat oare fascinatia unei sublime stari de indragostire?...imi lipseste acea tandrete culpabila din zilele in care parca gandurile mele erau libere sa zboare...
Nu stiu...chiar nu-mi explic starea...dar o las sa plece odata cu noapte...si-i cer Lui sa-mi aduca linistea sufleteasca...sa-mi aduca visele inapoi...sa-mi risipeasca amaraciunea!

3 comentarii:

  1. Adesea doi oameni " locuiesc in aceeasi camera despartiti de un zid peste care isi arunca in fiecare dimineatza suflete somnoroase intr-un etern meci de tenis cu doi invinsi' Eu stiu ca voi nu puteti fi invinsi...impreuna ..nici de rutina ,nici de trecut..Astept...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tasha...din experienta stiu ca asezindu-ne bara de sarituri prea sus, ne face sa avem mai mult insucces. Uneori avem prea multe asteptari. Este numai Unul care nu ne poate dezamagii nicioadata . El nu este de natura umana...El este perfect. Restul...sintem toti imperfecti desi nu toti avem aceleasi imperfectiuni. Si noi poate am dezamagit cindva sau...o vom face in viitor fara sa ne dam seama chiar...

    Priveste la Cel ce te-a iubit mai mult decit viata insasi, si si-a dat-o pentru tine...

    Altfel vei fi mereu dezamagita...

    Iti doresc puteri noi si mult curaj...El a biruit si cu El si noi vom fi biruitori. In lume vom avea necazuri...nu este un secret. Dar cei ce biruiesc aici se vor bucura o eternitate de victorie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mara draga,ieri am simtit pur si simplu nevoia sa-mi jelesc dorul cuiva,aveam si unele probleme de alta natura care m-au coplesit pur si simplu si ca niciodata ieri am simtit ca e foarte greu sa fii singura ,sa n-ai cu cine sa te sfatuiesti cand trebuie sa iei o decizie...imi lipsea el...asta cred ca ma durea!...dar noaptea e un sfetnic bun vorba Marei din Slavici si azi parca sunt mai luminata,e soare afara,e mai bine si-n sufletul meu...voi gasi o rezolvare,cu siguranta!
    Rodica tot timpul am avut incredere in El...nasul meu de botez a fost preot,am stiut ce inseamna credinta inca de mica...si pot sa spun ca doar credinta m-a facut sa inving toate obstacolele din viata,fara El nu cred ca as fi reusit!Doar ca vorba mamei mele atunci cand ploua ,ploua si in gradina pacatosului si-n gradina neprihanitului...

    RăspundețiȘtergere