Blog premiat

luni, 26 octombrie 2009

San Marino -imagini

Azi am reusit sa descarc in PC-ul meu imaginile luate din drumul meu spre San Marino...
am promis ca o sa fac asta la intoarcerea mea in tara,ca atare...

intrarea in oras...

Era cam pregatit de ploaie...pfai!!ne-am zis...ce ghinion pe noi...!!!!
dar...se pare ca noi am adus soarele...


Luasem chiar si umbrele cu noi...
cerul era cam amenintator...

Au inceput primii picuri...

Dar urcand spre colina norii au inceput sa dispara...spre marea noastra bucurie...

Reusim sa parcam si atacam scarile spre centrul istoric,spre castelele medievale...


Luam la rand muzeele...





...impresionanta statuia lui Garibaldi...

intram pe stradutele cu outlet-urile...te fura diversitatea obiectelor expuse ...

intru la un magazin cu masti...
nu reusesc sa ma hotarasc usor,aleg citeva pentru suveniruri si una pictata manual pentru mine...

in drum apare o nunta...
admir nunta,dar si eleganta masinilor cu care vin nuntasii...

Urcam treptele spre castel...


Ajung chiar pe platforma de sus...
ne odihnim putin la statuia lui BB..

Urmarim de sus minunatia orasului,panorama este de vis...
ne incanta privirea....
iar prietenii mei isi mai dau o imbratisare pe care eu o imortalizez...



Ma uit de sus si ma apuca ameteala...


superb orasul...

frumosi si insotitori mei,pe care ii surprind din nou...




sau sunt surprinsa...

ne oprim la o cafenea pe o straduta care mie imi place foarte tare...


reusim sa ne racorim putin...

il intalnesc si pe Pinocchio...hehehe...ce credeati ca italienii sunt mai buni?
se lauda si ei cu ce pot...
mai intram la cite-un muzeu...



maretia vestigiilor...

dar se face ora mesei...ne oprim la o terasa....urmarim de sus multimea care nu se satura sa admire frumusetea locului...

La masa apare primul fel de mancare...
un antreu cald ...cubulete de mamaliguta cu ciuperci bine stropite cu usturoi...


apoi friptura de vita cu cartofi bagati la cuptor...

coboram spre centrul nou al orasului...dar ma mai opresc cu prietenii mei sa ma bucur de ziua minunata pe care tocmai am avut norocul s-o avem...


superbe imagini...nu ma pot abtine sa nu le fotografiez...

ne indreptam spre Padre Pio,un sfant mumificat...
Citesc inscris pe un perete un text din filozofia parintelui:
" Daca lumea ar putea vedea frumusetea unui suflet in plinatatea harului, toti pacatosii si necredinciosii s-ar converti imediat." Padre Pio





ne indreptam spre centru nou...dar cu ochii spre cel vechi...ii spun Cameliei ca simt ca odata am apartinut acestor locuri,o curtezana,ceva 'oi fi fost si pe aici...
ca tare ma simt transportata de tot ce vad...

Si parca as mai ramine...dar timpul zboara...
asa ca ne indreptam spre parcare...recuperam masina si ...la drum!



Autostrazile sunt grozave,prin panouri electronice te anunta privitor la evenimentele de pe autostrada...accidentele sunt anuntate cu citiva km.inainte, spre a nu te lua prin surprindere...


Ce pot sa spun decat ca o astfel de infrastructura ne-am dori si noi...dar,slabe sperante...

5 comentarii:

  1. Exceptionala excursie!Multumesc ca ai postat,astfel am avut si eu ocazia sa vizitez acest minunat oras!:)
    M-ai dat gata cu pranzul acela!Uau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pozele nu pot arata pe deplin frumusetea locurilor,merita insa efortul de-al vedea pe viu,este extraordinar!
    Pranzul a fost grozav,daca nu luam un digestiv ,cam greu mai o puteam lua din loc...mai ales ca vinul pe care l-am baut mi-a dat o stare de amorteala...hehehe!!!dar puteam eu refuza gazdele?

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru plimbare! M-ai plimbat printre amintiri. Am fost si eu acolo in urma cu 35 de ani. Si am citeva fotografii chiar in aceleasi locuri pe care le-ai imortalizat si tu. Minunat oras-republica!

    RăspundețiȘtergere
  4. un colt de rai..l-ai parcurs..urmeaza restul...vorbesc de ..cel terestru..pupici...

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este Mihaela,e minunat...un colt de rai..vorba Marei,fericiti cei care locuiesc acolo si vad aceste minunatii zilnic!
    Ma bucur Mihaela ca ti-am trezit amintiri frumoase...

    RăspundețiȘtergere