Blog premiat

marți, 27 octombrie 2009

Leapsa primita de la Ana- Maria

Azi am primit o leapsa de la Ana - Maria care la randul ei a primit-o de la Bianca...
in ce consta leapsa...?"O poză haioasă și o poză de suflet"...
Hehehe...m-am tot gandit ce am eu prin PC? ...mai sa fie!sa nu am nicio poza funny?

Am gasit doar poza in care eram in pijama la Kanal D...culmea ca tocmai asta mi-au afisat-o pe site-ul cu reality show-ul la care am participat(de acolo am cules-o si eu...)lavaliera si pijamaua se potrivesc de minune...nu-i asa?...imi amintesc ca era facuta intr-o noapte in bucataria de la Kanal D...n-aveam somn si ne-am hotarit sa ne facem un ceai de tei...in oglinda(care era ca in sala interogatoriilor din filmele americane cu politisti pentru ca cei din staff ne vedeau din spatele lor..) se vede si concurenta care era cu bigudiuri pe cap(daca dati click pe poza)...dar si cea care imi face poza...eu tocmai ii spuneam:
"Elena daca imi apare poza pe net in pijama nu stiu ce-ti fac..."si na!!!!...vorba francezului:"Ai grija la ce te gandesti ca s-ar putea sa se intample..."tocmai asta le-a placut kanalistilor!!!!


Mda...si acum o poza de suflet...Huuuh!!! dar aici as avea mai multe...la care sa ma opresc?!Tot la una din timpul acelui show...(hai sa inchei in acelasi ton...) o poza in urma careia am fost botezata de cineva"lady in red"...Chris de Burgh este unul din preferatii mei..asa ca mi-a placut comparatia...si melodia imi place enorm...
http://www.youtube.com/watch?v=ejxFeS47OZ8

4 comentarii:

  1. Ei,Tasha...'geaba te plangi de pijamale,ca arati tare bine asa...sexy...:))Mie imi place!
    Iar in a doua poza...fara sa citesc intai,primul gand care m-a fulgerat a fost "Uite-o pe Lady in red"...:)).Arati minunat!
    Deci ai fost la kanald?La nora pentru mama?:))
    Te imbratisez cu drag si iti doresc o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere draga mea,am fost la "Un nou inceput - Iubirea n-are varsta",a fost un show care a urmat dupa Nora pentru mama 1...
    Hehehe...vezi,nu intamplator am fost botezata asa,daca si tu ai avut acest gand...
    Mi s-a mai spus pe netlog unde o aveam o vreme poza asta la profil - scufita rosie...dar pentru ca era barbat cel care imi spunea asa am zis ca daca se transforma in lup...poate sa ma pape...:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urmarit emisiunea...stii ca am fost fan..iar cele 2 poze..reprezinta..da o lady..si o sa te pape si un ..lup odata si odata..ca fara ei...de ce am mai noi,femeile..lady..in rosu ,in galben ,in mov..in culorile dragostei de viatza..

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa dau anunt matrimonial:"scufita rosie astepta lupul din poveste?"...hehehe!!!!!!acum chiar am ras ca lumea!...cu pofta!
    Multumesc pentru "lady"...te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere