Blog premiat

vineri, 24 august 2012

O pagina de net...



Lumea netului e ca  un jurnal,  sau o panza  pe care pictezi  in fiecare zi putin din sufletul  tau...ganduri si  sentimente carora le dai culorile pe care tu le-ai vrea in realitate dar  pe care nu  ti le-a oferit viata, si apoi ar fi nedrept sa le ai chiar pe toate, dar  omul asa functioneaza, isi doreste mereu mai mult si mai mult...inveti sa visezi, inveti sa fi original si deosebit, inveti sa creezi, toata viata am simtit o admiratie pentru  oamenii care mereu au incercat sa-si dovedeasca lor ca pot mai mult. Am simtit ca iubirea mereu e atrasa de iubire, cand oferi iubire ti se da la randul tau iubire, e ca un bumerang, nu trebuie sa faci mare efort, totul e sa vrei sa  te lasi  cuprinsa de vraja ei, pentru ca iubirea e a celor care cred in ea si o pastreaza in inimi neconditionat... cu ea nu e cale de troc...nu! ea vine si pleaca atunci cand simte ca nu e intretinuta...
    Drumul vietii e lung si intortocheat, ar fi de prisos sa reprosam cuiva obstacolele si sa -i  invinovatim de  incercarile noastre  care n-au avut sortii implinirii, unele lucruri le inveti doar suferind si cel mai bine e sa nu uiti ca ea , suferinta nu trebuie "daruita" nimanui...am invatat sa iert  si sa uit si sa-i iubesc in continuare pe cei care m-au inteles...pentru ca din tot ce am dat, din tot ce am cautat si am primit uneori chiar mai mult decat m-am asteptat, am inteles ca una peste alta Papusarul  Sef cum imi place mie sa spun  stie ce si cat poate duce fiecare, nu da nimanui o cruce mai mare decat cea pe care o poate purta  singur...Cel mai  rau lucru care cred ca ti se poate intampla e sa fii uitat de persoana pe care tu  nu o vei uita niciodata!Nu uitati parfumul trecului, el a fost la acel moment gura voastra de aer proaspat, l-ati  simtit si v-a lasat sa simtiti ca sunteti cu adevarat  deosebiti! O zi binecuvantata tuturor cu multa iubire si rasfat!

8 comentarii:

  1. Viatza a fost de cand e lumea o pagina...de jurnal... o pagina de blog...Orice om simte nevoia sa se confeseze...,sa fie incurajat,sa fie iubit1! Accepta mai greu critica dar apoi constientizeaza ca poate a gresit si unii oameni ..chiar sunt bine intentionati..Insa ne doare cand dam piept cu rautatile ..si...doar prin iubire ne vindecam de toate:iubirea parintilor,iubirea copiilor,iubirea sufletului pereche...iubirea prietenilor adevarati.Dar sa fie iubire!! Ca unii ne-au uitat..asta e..fiecare isi gestioneaza trecutul si prezentul dupa cum simte...unii in mod egoist,altii poate intr-un mod prea generos..Dar totdeauna vom pastra ceea ce a fost frumos in trecut..Asa este un "parfum bun" persista..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine...pastram in minte numai cew ne place...!restul eject!

      Ștergere
  2. Draga Olga....Chiar daca barbatii par mai egoisti si mai indiferenti, aceasta este doar o masca tipic masculina, in spatele careia se ascund dezamagiri, sentimente neimpartasite sau regrete.
    Spre deosebire de femei, barbatii se adapteaza mai greu schimbarilor de situatie, iar faptul ca sunt mai interiorizati in ceea ce priveste propriile sentimente si emotii nu le face deloc viata mai usoara. Fata de alte persoane, recunosc foarte greu ca sentimentele le-au fost ranite sau ca ei sunt cei care au gresit, iar cea care va aduna cioburile vechii relatii esti chiar tu - noua lui iubita sau sotie.

    RăspundețiȘtergere
  3. "FANTOMELE" trecutului pot sa umbreasca uneori relatiile care sunt in curs..si tocmai de aceea se intampla sa-si doreasca sa uite... Nu lucruri intunecate si infricosatoare, ci doar faptul ca, inainte de a fi cu tine, a fost cu altcineva. A fost, poate, casatorit, a iubit alte femei si a suferit din dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Offtopic!
    Buna ziua, am bucuria si placerea sa va anunt ca blogul dumneavoastra a fost premiat de catre MWB, in cadrul editiei Premiilor MWB, luna august 2012!
    Blogul dumneavoastra a fost recomandat de catre un autor MWB, pentru valoarea, pasiunea, imaginatia, creativitatea, originalitatea si talentul de care ati dat dovada prin scrierile publicate!
    Gasiti mai multe detalii pe urmatoarea pagina:
    http://www.mostwantedblog.org/2012/08/26/premiile-mwb-august-2012/

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am cuvinte sa-ti spun cat de mult mi-a placut aceasta postare..Asteptarea este usoara.Cred ca cel mai greu este sa astepti sau sa incerci sa speri la o persoana care nu va mai veni vreodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea pentru apreciere,nestiute sunt caile Domnului, unele lucruri sunt atata de aproape de noi ca uneori nici nu le putem vedea...

      Ștergere
  6. Vreau să folosesc acest mediu pentru a-i mulțumi doctorului ODION că m-a ajutat să-mi revin soțului după ce a lăsat pe mine și copiii 5 luni să sufere. Când a plecat, mi-a spus că nu mă mai iubește și a găsit O altă femeie pe care a iubit-o. Plâng de zi cu zi pentru că îl iubesc atât de mult și mă hotărăsc să merg pe net pentru ajutor când am văzut postarea unei doamne despre cum doctorul ODION o ajută să-și recupereze soțul care a divorțat de ea și spun doar să Mă las să încerc acest doctor ODION să încerc și, într-adevăr, este minunat că mă ajută să-mi revin soțul în 3 zile și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a costat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător pentru dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe internet pentru ca oamenii să-l vadă pentru că ești atât de grozav. contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți de asemenea să-l apelați la +2349060503921. și vă va salva și relația și căsătoria. inca o data multumesc Dr. ODION

    RăspundețiȘtergere