Blog premiat

vineri, 31 iulie 2009

Ma bucur....



Zilele trecute mi-am instalat pe blog un contor pentru vizitatori si vreau sa marturisesc ca ma hranesc zilnic cu prezenta voastra...ma bucur ca numarul cititorilor creste si ma gandesc ca ar cam fi momentul sa va fac o declaratie sa va las un gand de recunostinta ca va pierdeti timpul citind gandurile mele..
Ma gandeam ieri seara ca desi Cel de sus ne-a programat sa fim buni,iubitori,iertatori, spre a ajunge la fericire mai usor...noi oamenii parca incalcam cu buna stiinta acest program...am uitat sa fim sensibili,am devenit parca mai tristi din cauza neimplinirilor noastre si ne aruncam frustrarile pe cine apucam..de ce spun asta?pentru ca desi par eu o boema,sunt destul de riguroasa si-mi calculez toate miscarile...ieri insa mi-am cam luat leapsa.....asta m-a intristat peste masura,pentru ca eu ma simt totusi o fiinta libera sa cutreier pe unde imi doreste sufletul,un moderator de pe un forum unde eu scrisesem destul de mult a avut insa un execes de zel vis-a-vis de statutul sau incercand sa-mi deschida usa forumului sa ies afara,asta pentru ca am aderat la un alt forum unde se pare ca "racolatorul"cum spune el nu-i prea era la suflet,ii statea in gat ca si-a deschis un alt forum si majoritatea au parasit corabia nebunilor...cum chiar el numea acel spatiu virtual...
Tocmai ma uitasem aseara la un film pe Kanal D "BARFA"...Se potrivea de minune cu situatia actuala de pe forum...ideea este ca o barfa pusa la un loc cald poate ucide un om...asta nu prea inteleg unii oameni...cata inversunare pentru un spatiu virtual,cand in aceasta agora numit net incapem cu totii?
Sunt dezgustata pur si simplu!noroc ca au aparut forumisti care i-au "taxat "atitudinea...asta m-a racorit si mi-a dat o senzatie de bine...
Desi postul e cam dur am sa-i dau copy paste pentru ca i-a cam zis-o verde-n fata megalomanului moderator:
"ca un simplu om
stau si ma intreb
tu cine pla mea esti
sa-ti poti permite
a scrie asa ceva

stau si ma intreb
cum pla mea iti permiti
sa ne dai senzatia ca vomiti

cine pla mea te crezi
de spui cui sa ramana
sau cui sa plece

cine pla NOASTRA esti
de spui sa stam sau sa plecam

DE CE NU PLECI TU
sa faci pe multi de aici fericiti
i-ati catrafusele..
si du-te unde ai stat pana acum "

si un altul spuns mai elegant de o alta forumista:

"am putea sta toti,
cum era candva..si bine
ne era cu "noi",
fara sa jignim in sange..

dar ca unii sa se spele
si sa nu se scuipe in oglinda,
altii ii fac jocul..
fara sa se prinda..

nu inteleg, nici nu am cum
de ce, cand si cum..
barfa a putrezit locul..
si a facut praf si scrum
(degeaba ..oricum) "
Mentionez ca era un topic cu poezie...dar care s-a lasat sa fie o jalnica aparitie datorita celui care se crede atotstiutor...si unde pui ca e si moderator....m-ar sorbi intr-o lingura de apa,daca ar putea...dar nu mor caii cand vor cainii si nici cainii cand vor vecinii...halal!!!
Mare-i gradina ta Doamne!!!!desi...nu vad nicio problema spinoasa in marimea gradinii... doar sintem tara cu cea mai mica suprafata verde pe cap de locuitor urban...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu