Blog premiat

miercuri, 1 iulie 2009

Zile bune,zile rele...


Uneori ma trezesc cu gandul ca aceasta va fi cea mai frumoasa zi din viata mea,cea mai aleasa,cea mai cea...nu pentru ca astept ceva anume sa mi se intample ci pentru ca poate asa mi-am "setat" mintea...mi-am impus de multa vreme sa am o atitudine pozitiva fata de tot si toate...sa nu permit niciunui gand trist sa se adapostesteasca in gandirea mea...

Ziua de azi a debutat bine,mi-am baut cafeluta alaturi de el pe YM...si sunt fericita!

Am insa starea aceea de naiva,ca apa de izvor...

V-am povestit ca zilele trecute mi-a bagat fiica-mea celularul la spalat?pfai,sa fie!era pe o paturica cu care ma invelisem in dupa-masa aceea cand m-am intins putin pe canapea,fiica-mea de buna credinta,a adunat-o asa ravasita cum am lasat-o pe pat si a bagat-o in masina de spalat ca tot mai avea ceva colorat de spalat...a aparut insa peste o ora,ora in care eu n-am simtit lipsa telefonului...sa ma intrebe cu fetisoara ei de fata nevinovata"mama,te superi pe mine daca iti spun ceva?",evident ca le iubesc ca pe ochii din cap si ma supar rar pe ele,i-am raspuns degajat:"cum sa se supere mama pe tine...spune iubito...?",ea insista:"promiti ca nu te superi?"..intrebarea a doua...m-a pus pe ganduri,am realizat ca s-a intamplat ceva mai grav.....cand imi spune asa ceva stiu ca a facut o greseala mai mare...in fine,cand mi-a spus ce s-a intamplat,prima reactie a fost sa rad,am ras amindoua....i-am zis "lasa,daca cartela e ok...nu-ti face griji..." si uite asa m-a facut sa-mi cumpar un telefon nou,daca tot l-am luat,am zis sa fie de ultima generatie....sa am mai multa grija de el si sa nu-l las pe unde apuc...ca sa ia soarta celuilalt...acum insa il studiez zilnic,e prea destept pentru mine...si in fiecare zi descopar ca face ceva nou pentru mine...a naibii jucarie,a naibii tehnica asta moderna,nu era mai simplu inainte?ridicai receptorul si de la capatul celalalt auzeai vocea dorita...acum daca se intampla sa te mai sune cineva,il lasi in stand bye pe cel cu care vorbesti si raspunzi celuilalt mai ales daca numarul care te suna prezinta interes pentru tine...

Incerc in continuare sa vad lucrurile in roz,pentru ca in roz vezi mai mult,rozul imbraca totul intr-un aer diafan,mai usor de respirat...de ce vorbesc de roz?pentru ca poate azi as fi avut nevoie de mai multa dragalasenie din partea lui...mi s-a parut putin cam telegrafic...in fine,cred ca era prea matinala discutia...offf !!!!Olga iar gandesti prea mult...vrei prea mult,ceri prea mult,incerci prea mult,vorbesti prea mult,mult prea mult cateodata,maninci prea mult,stai treaza prea mult,ti-e dor mult prea mult...sunt eu prea mult???...sau sa zic prea multa?mda..e si asta o idee ar trebui sa ma apuc de o dieta,sa scap de kilogramele in plus...poate asa m-as simti mai usoara,dar oare o dieta mentala s-ar putea face?sa-si lasi "bagajele"care te incomodeaza de ceva vreme in urma ta?daaa!!!asta e!la asa ceva voi incerca sa lucrez!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu