Blog premiat

luni, 20 iulie 2009

Doua zile in mijlocul naturii...







Aseara m-am intors prea obosita ca sa fiu in stare sa-mi randuiesc gandurile sa va povestesc cat de minunat a fost weekendul trecut....daca sincer,trebuie sa recunosc am plecat cu o stringere de inima,la gandul ca poate locatia nu va fi pe gustul meu,ei,bine!!a fost peste poate!...cabana este asezata la liziera padurii,in apropierea unui sat,conceputa cu mult gust si dotata cu tot ce este necesar.Fondatorul acestei cabane am inteles ca a pus suflet ca ea sa ia fiinta,dar spre regretul meu am inteles ca a murit inainte de vreme,neajungand sa se bucure de ea...



Ei bine in acest spatiu generos am petrecut doua zile,doua zile magnifice,zile in care am facut de toate!am cules ciuperci din padure,am mancat mure,am ascultat muzica,am dansat si ne-am rasfatat cu tot felul de bunataturi.Sambata noaptea am avut norocul sa prindem si o ploaie care a improspatat natura...m-am felicitat in sinea mea ca am avut inspiratia sa-mi iau treningul ca altfel tremuram la greu...pentru ca timpul s-a racit brusc.



Aici am cunoscut o familie care m-a impresionat mult...este vorba despre Teo si Ligia doi oameni absolut minunati care la intoarcerea spre casa(au o casa in satul vecin cu cabana, la Alparea...)ne-au invitat la ei....n-am cuvinte sa va descriu cat de mult am admirat munca acestor oameni care in timpul liber se odihnesc activ,au o gradina si-o livada extraordinara,pe care chiar si un agronom cu renume ar invidia-o...sistem de irigatie propriu,conceput dupa mintea gazdei,care pastreaza vesele plantele din gradina,iar referitor la livada trebuie sa spun ca are absolut toti copacii fructiferi ,nu-i lipseste nimic!ce m-a impresionat puternic a fost un cais care avea vreo 3 soiuri de altoi,era incarcat de fructe si regret ca n-am facut o poza sa pot posta aici spre a-i vedea splendoarea...evident ca gazda a fost extrem de generoasa,m-am ales si eu cu o ladita de caise,din care vreau sa dau si celor doua vecine cu care imi impart cafeluta de dimineata.



Am facut o multime de fotografii in mijlocul naturii,timpul a trecut extrem de repede iar duminica dupa-masa cam toata lumea a regretat ca trebuie sa se intoarca acasa...cu siguranta multi dintre cei care au fost acolo,vor mai reveni la cabana,pentru ca merita cu prisosinta,linistea si frumusetea salbatica a locului te indeamna sa revii.



Si pentru ca lucrurile sa se incheie la fel de frumos,trebuie sa amintesc ca la intoarcerea spre Satu Mare,am fost intampinate cu doua curcubee absolut fascinante,unul avea forma unui semicerc,iar celalalt era ca un segment dintr-un cerc dar cu culorile extrem de puternice...l-am luat ca pe un semn ceresc,un semn care sa ne prevesteasca binele...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu