Blog premiat

duminică, 5 iulie 2009

Roata vietii se invarteste..


Asta e fratilor,ori o invarti tu pe ea ori te invarte ea pe tine...si uneori te invarte la 360 de grade....de te da peste cap...macar de-ar lua mai lin, la jumatate sa-ti lase puterea sa te poti ridica mai usor...dar nebanuite sunt caile Domnului,am spus-o si-o repet mereu.El stie poate cel mai bine cat trebuie sa ne dea,niciodata prea mult incat sa nu putem duce...

La mine roata morii se invarteste,nu intamplatoare sintagma(numele meu este Morar),cred ca mi se potriveste perfect...nu am avut in viata doar bucurii,am trecut si prin necazuri,unele mai mari ,altele mai mici,dar biruite ,si depasite...vorbeam cu o prietena virtuala ieri si imi spunea ca sunt puternica si optimista,da!am ajuns la concluzia ca avea dreptate nu numai ca las impresia asta,pentru ca nu prea imi place sa-mi jelesc off-urile dar chiar reusesc sa trec cu brio peste imprevizibilul care uneori ma bulverseaza....de ce sa nu recunosc...Ce rost are sa-mi consum energia cu rautati,cu razbunari,cand e mai simplu sa astepti,sa lasi se se invarta roata....si fiecare primim ceea ce meritam...uneori e adevarat ca se invarte atat de tarziu incat pur si simplu nu te mai intereseaza daca s-a invartit,nu te mai afecteaza,sau poate nici nu ai cum sa afli...si atunci ma intreb care e solutia rautatilor facute de cei din jur asupra ta?sau cand isi va primi fiecare ce merita?Exista un timp anume care trebuie sa treaca, sau in mod aleatoriu? daca cineva ramine mereu privilegiat,sau pe lista de asteptare?

Am realizat azi,cu stupefactie ce-i drept cu cata degajare si usurinta imi iau suturile in fund...hm!poate cu aceeasi gratie cu care le aplic eu insami....fara "de ce-uri "obsesive,realizez efectiv ca ele asa trebuiau poate sa se intample si ca binele alterneaza cu raul de fiecare data...si ramin calma,demna...nu fug,nu ma grabesc,dimpotriva,plimbarile si mersul agale,fac bine la circulatie...

Asa ca ,circulati ,fratilor, circulati e sanatate curata!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu