Blog premiat

joi, 16 iulie 2009

Nu e ziua mea buna...


M-am trezit cu curu'-n sus...naiba stie dar n-am niciun chef de nimic...nu-mi vine sa fac nimic...am inceput sa scriu dar parca nici cuvintele nu-mi vin la indemina,parca le-am speriat cu mutra mea acra...nu stiu!?

Am o durere surda de cap...mi-am pus un status la avatar,sa ma incurajez"Azi...e stare de bine!"..pe naiba!nu-i asa...nu mi-e deloc bine...poate eu sunt de vina...ca-mi place sa victimizez?

As vrea sa fiu mai colorata azi...nu cenusie...ca nu-mi face bine starea,dar nu reusesc....,mi-am epuizat oare dorinta de-a fi impacata cu mine si cu cei din jurul meu?

Doamne si cat imi doream sa am si eu o vara,o vara a mea in care sa fiu fericita!

Imi aprind niste betisoare parfumate,primite de la Camelia,care la randul ei le-a primit de la o alta prietena...au un miros special...in speranta ca parfumul lor sa-mi alunge starea asta blegoasa...ma foiesc pe scaunul asta cu rotile si vorbesc cu monitorul,e singurul care ma intelege,ma accepta asa cum sunt...

Imi vine sa rad de neputinta mea...de piticii mei,care s-au prins parca intr-o hora,si-si fac de cap...as vrea sa pot sa-i pedepsesc,dar nu sunt sadica,si totusi,parca azi simt nevoia sa fiu...vreau sa-mi arunc dezamagirile,sa-mi arunc tristetea si sa spun gata! opriti-va! v-a ajuns!

I-am alungat si parca totusi imi tiuie urchile de atata liniste,si nu mi-e bine nici asa! dar oare o sa-mi mai fie bine candva?cam asta e intrebarea care ma seaca acum...n-am niciun punct de lumina si nicio motivatie...

Tocmai am terminat de citit o carte.."Amurg" de Stephenie Meyer...am recomandat-o si fetelor mele..o poveste de iubire cu un vampir...hm!!!fac o analogie cu cei din zilele noastre ,cei care se gasesc printre noi,cei care uneori ne sug toata seva...tot singele din noi si simtim ca nu mai avem puterea unui nou inceput...

Ma opresc...

Clar!

Nu e ziua mea buna azi...si aberez amaslinit...

Si...

Nu e bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu