Blog premiat

miercuri, 29 iulie 2009

Din nou alaturi de voi...




N-am fost alaturi de voi trei zile...dar azi am simtit nevoia sa scriu din nou...am avut bucuria de a cunoaste in aceste trei zile niste prieteni virtuali din Lugoj,niste oameni absolut deosebiti ,timpul a trecut extrem de repede astfel incat n-am mai avut deloc timp de PC...
Le-am aratat imprejurimile,au vizitat Muzeul Tarii Oasului...care am vazut ca le-a placut in mod deosebit,au facut o multime de poze...si sper ca placandu-le sa mai revina!
Imi amintesc ca in Alchimistul,Paul Coelho spunea ceva de genu' ca nu traieste in trecut nici in viitor,are doar prezentul care il intereseaza,si ca daca reuseste acest lucru se considera un om fericit...vreau si eu sa fiu fericita!vreau va viata sa-mi fie o sarbatoare,sa ma pot bucura de ea in fiecare zi...
...si atunci raman in prezent. Traiesc aici si acum.Si ma bucur de orice lucru... Ma rasfat cu o apa plata cu lamaie,si cateva cuburi de gheata...l-am cautat pe Brian Adams,afara adie un vantulet placut si ma simt excelent!Asa simt acum si e tot ce conteaza!
Ziua de azi. Atat. ( si nici de ea nu pot sa fiu sigura - absolut sigura! )
Minutul asta in care ma bucur de voi! Doar asta e sigur!
Gandul ca sunteti bine!
Secunda in care culeg viata si o impart cu entuziasm.
Ce ne apartine cu adevarat?nici macar dorul,e imprumutat si el atat timp cat suntem departe unul de celalalt,va apartine!
Dar cum poti da inapoi un dor?
Prin cuvinte?
Prin imbratisari?
Prin sarutari?
Aleg cuvintele...dar va imbratisez si va trimit celor care ma citesc multi pupicei!
N-o sa scriu mai multe azi..am vrut doar sa va spun ca mi-a fost dor de voi,dor de mine,ca mi-ati lipsit cu alte cuvinte...
Am acelasi apetit de scris cand vine vorba de viata si vise,de dor...de sete de cunoastere...
Si va blestem si azi sa fiti iubiti,sa va bucurati de fiecare moment pe care il traiti,sa visati si sa sperati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu