Blog premiat

luni, 6 iulie 2009

Vreau sa-mi colorez sufletul...


Filozofia asta cum ca"totul trece.Totul se transforma.Nimic nu se pierde."ma umareste....si ma intreb in ce se va transforma totul?Sunt prea multe ganduri spanzurate de pervazul sufletului meu...multa depresie,multa frica ca n-o sa pot face face zilelor ce vor urma...

Intotdeauna am iubit inceputurile..ideea de nou..senzatia de fresh....tocmai de aceea m-am inscris si la acel reality show in urma cu un an si ceva pentru ca se intitula"UN NOU INCEPUT ...IUBIREA N-ARE VARSTA"...suna imbietor,si ma tragea ...

Acum mi-a ramas doar dorinta de-a imi colora zilele cu artificii,cu trairi de doi bani,culese din amintiri despre viitor...ha!!!suna ca naiba...amintiri despre viitor...

Sunt acasa...cu Tasha,ea e fericita,pentru ca eu azi,maine si poate inca citeva zile,o s-o iubesc doar pe ea..o s-o mangai mai des si o sa-mi revars iubirea asupra ei...

I-am pus muzica:


asculta si e fericita...are ochii calzi si parca imi zambeste...

parca ar vrea sa-mi spuna"de ce n-ai stat stapina cuminte in banca ta...iti era asa bine...acum ti s-a dus naibii entuziasmul,zambetul tau..."

Nu stiu ce vreau sa spun...e dezastru in mintea mea...poate vreau sa-mi urlu iubiea si sa spun"traiasca lasu" traiasca cel care abandoneaza,cel care te ridica la ceruri si apoi te lasa sa sari fara parasuta...

ca sa te simti ca o parasuta...

2 comentarii:

  1. Cristina - Negresti27 mai 2011 la 19:16

    Daaa,trista situatia,dar nu cred ca esti singura,fiecare trecem mai devreme sau mai tarziu,printr-o dezamagire...eu iti doresc sa ai parte de zile senine si multa,multa iubire!

    RăspundețiȘtergere