Blog premiat

marți, 14 iulie 2009

Pescarusul din gradina cu trandafiri


Tocmai am terminat de citit un roman trimis de un amic virtual prin net spre a-mi da cu parerea...este vorba despre"Pescarusul din Gradina de trandafiri"a lui Lucian Dragos Bogdan ,citisem in urma cu citeva luni o alta carte de-a lui"Frontiera"un roman SF,care m-a fascinat,si eram extrem de nerabdatoare sa incep lectura acestei carti.

Trebuie sa va spun ca am fost transportata de actiune inca de la primele pagini,ba mai mult m-am regasit in personajul principal Mary,care isi gasise iubirea in lumea virtuala,un personaj selenar Michael.Autorul face de altfel o extrapolare a lumii actuale,moderne, cand suntem tot mai mult atrasi de lumea magica a internetului...Mary ajunge in lumea selenara si intalneste pilotul de care se indragostise,insa iubirea lor este lovita de circumstante,chiar si pe luna totul este trecator,apar personaje care bruiaza iubirea lor,daca si-a parasit iubitul pamintean din dorinta de a scapa de monotonia telurica,vede ca si acolo fericirea alterneaza cu suferinta...

Ideea care o transmite autorul este ca totusi dragostea te ajuta sa depasesti mai usor greutatile vietii,atunci cand stii ca cineva se gandeste la tine,este alaturi de tine,nimic nu ti se pare greu de depasit...iar fericirea trebuie s-o gasim in noi,sa ne gandim mai mult la prezent,sa ne iubim mai mult pe noi insine,ca din preaplinul nostru sa putem da si celor din jur,sa traim clipa gasindu-ne astfel linistea interioara...

Romanul poate nu s-a incheiat asa cum as fi dorit eu,care deh! sunt o romantica incurabila,dar poate mi-am inchipuit-o pe Mary regasindu-se cu Michael,intr-o alta lume,intr-o lume fara compromisuri,pentru ca vorba autorului sapam in timp la radacina intelepciunii si invatam din experiente...iar Mary spune,citez:

"Şi când te gândeşti că a fost o vreme când m-am agăţat de el cu inima plină de speranţă, dorind să ies din groapa în care se afla viaţa mea... Într-o vreme, el a fost totul pentru mine... a fost raţiunea mea de a trăi..." dar de ce va povestesc eu totul..ia mai bine sa va las pe voi sa cititi romanul pe care vi-l recomand cu caldura...
Deci,din nou va indemn sa iubiti, sa sperati ca doar asa simtiti ca traiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu