Blog premiat

marți, 30 iunie 2009

Usoara ca un puf...


Cam asa m-am simtit azi toata ziua,mai ales dupa discutia pe care am purtat-o cu el,el ma energizeaza,el ma face sa ma simt iubita,el imi ofera exact rasfatul de care am atata nevoie...el imi da incredere in mine si ma simt usoara ca un puf...si parca zbor!

Cu el am descoperit noi valente,vointa ,curaj si forta nebanuita,capacitate extraordinara de a merge inainte pina la capatul puterilor...vreau si stiu ca pot!O sa vi se para patetic tot ce spun,dar aveam nevoie de acesta speranta,aveam nevoie de aceasta naivitate si de aceasta capacitate de uitare pentru a putea privi inainte...

Poate pina acum am privit ironic cuvintele legate de iubire,toate avansurile primite de la barbatii pe care i-am cunoscut dupa moartea sotului meu, mi se pareau ca suna aiurea,si ma catalogau poate o persoana demodata care a uitat sa iubeasca,desi in sufletul meu simteam nevoia unei iubiri impartasite...azi am inteles tot...trebuia sa apara el,sa inteleg ca iubire inseamna a iubi...nu inseamna flori,cadouri,dedicatii,poezii,SMS...ci poate toate acestea spuse din inima...

Sa gasesti pe cineva cu care sa poti vorbi absolut tot,sa nu te sfiesti de nicio traire,de niciun sentiment,mi se pare compatibilitate...si asta cred ca conteaza extrem de mult,sa gasesti omul potrivit,in fata caruia sa te poti deschide,sa te arati cu adevarat,sa faci lucrurile care iti trec prin cap fara sa te gandesti ,fara sa-ti explici de ce,nu mai e nevoie de logica si ratiune,le faci pentru ca pur si simplu asa simti...si ramai tu insati pentru cel de alaturi,pentru ca defapt de asta si ramine linga tine...ca te place asa cum esti...naiva,aiurita,nebunatica,sau solemna si demna cand se impune..

Cautati fetelor,nu va dati batute,nu va multumiti cu putin,pentru ca putin inseamna singuratate in doi,cautati-l cu rabdare,o sa-l gasiti si atunci veti stii ca el este cel cu care puteti merge mai departe la bine si la greu,considerati-ma naiva,considerati-ma cum vreti,dar eu simt, stiu ca l-am gasit,lasati-ma sa fiu asa - sa cred din nou in iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu