Blog premiat

vineri, 18 septembrie 2009

Weekend



Weekend...
Nu cred ca mai poate sa ma bucure,ma bucur doar de bucuria fetelor mele ca au doua zile libere,atat!
In rest mi se par zilele cand e mai multa liniste ca niciodata...si imi intareste si mai mult sentimentul de solitudine...
As vrea si eu o sambata sau o duminica in care sa fiu servita de cineva drag mie cu o cafea sau un ceai la pat...imi amintesc ca sotul meu facea uneori si piata de dimineata si ma asteptau flori proaspete in vaza,nu uita sa aseze cate o floricica linga ceasca de cafea pe care uneori mi-o aducea la pat,incepea asa frumos ziua,aveam parca alt chef de lucru...de viata!
O sa ziceti ca nu e asa grav,ca sunt lucruri mai rele decat singuratatea,de acord cu voi....dar parca s-au adunat prea multe lacrimi fara martori,fara un umar de urgenta,un umar pe care sa-mi asez capul si sa respir usurata...o prietena imi spunea azi pe messenger,"pai daca tu(in fine nu stiu cum ma vedea ea pe mine)nu gasesti pe cineva atunci eu de ce as mai cauta,eu am incetat sa mai caut..."
Huhhh!!!ea ,este o fata minunata,o stiu doar din virtual,dar am indragit-o foarte tare pentru felul ei elegant in exprimare,pentru naturaletea ei...realizez ca e o mignona,dar face atata haz de statura ei incat n-ai cum sa nu-ti fie draga...
Uite, spre exemplu zilele trecute a fost plecata intr-o excursie,cand sa coboare din tren avand valiza in fata ei,s-a impiediecat pe scari si a cazut,sa fii vazut cat haz facea de asta,cand eu am intrebat-o daca nu s-a lovit tare...imi spune:"pai cum sa ma lovesc ?la cat sunt de mica ,am nimerit exact peste valiza"...lasa Rody ca te mariti anul asta ca asa se spune daca te impiedici,nu?iar eu voi fi nasa ta,nu uita!
Asadar...cum o sa-mi colorez weekend-ul asta idee n-am...dar,o sa incerc intr-un fel sa-l fac diferit de celelalte...cum?..hmmm!!!mai vad!
...o sa va povestesc dupa...
Sa aveti parte de o sambata senina si o duminica odihnitoare alaturi de cei dragi voua!

Edit later:
Sa va simtiti usori ca cei din copacul din imaginea atasata(clik pe imagine),iar podul sa va fie deschiderea ,trecerea spre implinirea tuturor gandurile frumoase pentru weekendul care va astepta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu