Blog premiat

joi, 12 noiembrie 2009

Sunt cea mai frumoasa femeie...


E miercuri...zi de poezie pe blogul meu...si cum am promis ieri..Ana Bladiana,imi placea mult in tinerete,imi cumparasem toate volumele care au aparut,hm!! ba mai mult m-am confruntat si cu parerea sotului meu despre ea,el imi spunea ca-i prea pisicoasa,(asta in perioada cand aparuse la TV,dupa revolutie...ea fiind o luptatoare civica) ...

Sunt cea mai frumoasă femeie

Ana Blandiana


Sunt cea mai frumoasă femeie pentru că plouă
şi-mi stă bine cu franjurii ploii în păr.
Sunt cea mai frumoasă femeie pentru că-i vânt
şi rochia se zbate disperată să-mi ascundă genunchii.
Sunt cea mai frumoasă femeie pentru că tu
Eşti plecat departe şi eu te aştept.
Sunt cea mai frumoasă femeie şi ştiu să aştept.
Şi totuşi aştept.


Sper sa placa,e una din poeziile care mie imi place foarte tare....:)
...spune multe in citeva cuvinte...

9 comentarii:

  1. Chiar esti.Si imi place poezia ...
    Sunt cea mai frumoasă femeie pentru că plouă
    şi-mi stă bine cu franjurii ploii în păr.
    O zi frumoasa ca tine draga mea de la Ngrasti-Oas. Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Waw!!ti-ai schimbat poza,esti o frumoasa Elena!
    O zi senina,sau mai bine cu ploi de iubire daca se poate ;) ...te pup si te imbratisez! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. kiar mi-a placut f. mult aceasta poezie ,f. frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Anana,iti dai seama ca nu invoc ploile iubirii degeaba...mi-a dat un impuls si aceasta poezie...mai ales cand am citit-o prima oara... :)...mi-am dorit sa ploua mereu in sufletul meu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu le am cu poezia,recunosc...imi e greu sa inteleg sensurile duplicate si poetice ale unor versuri si ganduri insirate in strofe....insa recunosc ca poeziile Anei Blandiana mi se muleaza manusa pe suflet!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place si mie mult Ana Blandiana....ce dreptate are .o femeie indragostita e frumusestea insasi..

    RăspundețiȘtergere
  7. Hehehe...ploaia iubirii face frumosi oamenii..
    astfel ca doresc tuturor ploi de iubire! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ;)) ana blandiana mi'a cazut la examenul de capacitate :>
    e foarte dragutza poezia.si avetzi dreptate...spune destul de multe,desi e scurta...

    RăspundețiȘtergere
  9. Lola,cineva vrea sa intre in contact cu tine...i-am sugerat sa lase id-ul la comentarii...e vorba de La si 37...vezi cum faci...eu zic ca aveti un stil comun de exprimare... :)

    RăspundețiȘtergere