Blog premiat

duminică, 8 noiembrie 2009

C'est la vie...



C’est la vie…
Have your leaves all turned to brown?
Will you scatter them around you?
C’est la vie…

Do you love?
And then, how am I to know,.......
..................................
Do you give?
Do you live from day to day?
Is there no song I can play for you?
C’est la vie…


Am ascultat melodia de multe azi,e pe CD-ul... care l-am primit cadou de la el,e trista linia melodica...plina de incarcatura...e greu sa acceptam viata asa cum e uneori,dar ea poate fi frumoasa daca NOI VREM S-O FACEM FRUMOASA, noi ne dorim asta!...si apoi niciodata lucrurile obtinute usor nu au aceeasi apreciere ca si cele pentru care lupti,te sacrifici...e adevarat ca drumul nu-i usor,o adevarata geografie,cu forme din cele mai neasteptate,esti tentat chiar sa renunti la un moment dat...dar,daca nu te paraseste curajul,taria,poti fi rasplatit pe masura efortului sustinut.

12 comentarii:

  1. Tasha draga mea iti inteleg melancolia...Dar viata trebuie traita cu toate aspectele ei.Curaj si succes sa ai!
    PS.Draga mea e foarte puternica aceasta culoare care ti-ai pus-o la blog. Poate gasesti ceva mai estompat, ca sa nu deranjeze ochiul.Nu te superi pe mine? Te imbratisez cu mare, mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena,am hotarit sa schimb culoarea blogului dupa starea mea psihica,chiar m-am simtit foarte tonica zilele astea,era culoarea care ma reprezenta,uite ca am mai estompat,am mai combinat culoarea,sa fie si pe placul tau....voi schimba insa fondul mai des asa cum mi-am propus...
    Multumesc pentru incurajari!
    Pup si eu si te imbratisez! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar asa este draga mea, trebuie sa avem puterea de a face ceva si pentru noi, de a ne aduce fericirea in viata..de a alege sa facem ceva pentru a alunga tristea din suflet. Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. O melodie frumoasa insotita de ganduri intelepte...:)

    Dumnezeu sa va binecuvanteze cu o noapte superba pe care s-o petreceti ipreuna cu Isus !

    RăspundețiȘtergere
  5. Anne,am luptat de cand ma stiu...nu ma voi opri nici acum,desi marturisesc ca nu mi-e deloc usor... :(

    RăspundețiȘtergere
  6. mmary...o noapte superba si tie,Doamne ajuta!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Este o plăcere să intru
    aici şi să ascult muzică...
    să nu mai ziceţi că nu vă
    pricepeţi la calculator,ştiţi
    prea multe..
    O seară frumoasă vă doresc şi
    o îmbrăţişare caldă din capitală!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc mult pt sustinere :) apreciez asta ^^ va doresc o seara cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Elena...paradisul tau verde este minunat,cand ma simt trista" dau o fuga la tine "si frumusetea imaginilor postate de tine...ma destinde total!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Kriss...m-am regasit in postul tau de sambata... :( ...ai multa tristete,dialogul intern cum il numesti tu...ratiune,inima,infernal...e greu ,cunosc starea...sunt alaturi de tine,te imbratisez si iti doresc o noapte linistita cu vise frumoase,care sa se transforme in realitate.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Viata e dura dar, nu trebuie sa ne dam batuti!
    Imi place melodia mult si mie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa este...Stela draga,ma bucur ca iti place..si eu o am in playlist si o ascult destul de des... :)

    RăspundețiȘtergere