Blog premiat

vineri, 13 noiembrie 2009

Home alone...


...ei,nu chiar asa,ca mai e si Tasha langa mine,nu prea isi gaseste locul cand fetele pleaca in oras,se cuibareste in apropierea mea,nu-i place nici ei singura...apoi mie? :)
Dar daca stau sa ma gandesc nu sunt singura,sunt cu muzica mea de suflet,ascult piesele care imi plac si ma simt excelent...
O sa ma uit insa in curand la reality show-ul "NPM 4" e seara eliminarilor si deh!o sa am ce vedea,in casa scandalul ia amploare asa ca o sa ma guste spectacolul,stiu cum este sa fi in stare de claustrare,dar parca fetele prea au luat-o razna,nu le mai pasa de public,isi arunca tot raul din ele in formele cele mai colorate...mai apoi voi vedea un film bun si seara e rezolvata! :)
Asta sa nu va duca cu gandul ca n-as fi fericita,ba, iaca sunt!...ma accept,ma iubesc asa cum sunt si nu-mi impun limite...imi cunosc drepturile si nu cer mai mult decat se poate...
Inima mea e plina,azi vorbeam cu cineva pe messenger si simteam o explozie de bunatate care parca se revarsa din mine,e placut sa te redescoperi,sa simti ca poti sa oferi iubire neconditionata....
M-am inarmat cu speranta si vreau sa ma bucur de fiecare zi chiar daca fizic langa mine nu este cel pe care il doresc,ma bucur ca D-zeu mi-a dat sanatate ca pot face ce vreau,ca fetele mele sunt alaturi de mine cand am vreo problema...,asta insa nu exclude faptul ca nu-mi doresc sa mai fiu sunata din cad in cand, sa fiu intrebata ce fac...poate mi-ar place si mie sa ascult o melodie draga alaturi de cineva ,de cineva caruia sa-i fie dor in fiecare zi de mine...dar...poate ,nimic nu e intamplator... in aceste momente de singuratate pot sa fac introspectii...
Dar sa nu va ganditi ca ajung la concluzii triste...nu!ba chiar fac haz de necaz...ca dovada...uite o poanta pe care am auzit-o cu ceva timp in urma si care chiar m-a amuzat,pe undeva mi se si potriveste:
Furnicuta muncea de rupea pamantul intr-o zi de iulie, cand prin fata casei trece greierele cu chitara.
- Buna furnicuto, ce faci?
- Uite muncesc ca acum vine iarna, dar tu ce faci?
- Bine uite ma duc in parc trag o cantare cu prieteni si o bere.
La fel in august, la fel in septembrie, pana intr-o zi de octombrie cu ploaie si vant, cand greierele trece cu chitara si o valiza .
- Buna furnicuto, ce faci?
- Uite stau la caldurica si mananc ce am strans asta vara, dar tu cum te descurci ?
- Bine.. stii, cand eram cu prietenii in parc si cantam a trecut un impresar caruia i-a placut, mi-a dat un contract si acum plec la Paris ca am concert.
- Greierasule, am si eu o rugaminte la tine.
- Zi furnicuto... orice.
- La Paris daca te intalnesti cu unul Topirceanu sa-i zici ca-mi bag picioarele in fabula lui .
:)) :))
Gata,sper ca v-am facut sa zambiti...sa aveti o seara pe masura asteptarilor ! :)

8 comentarii:

  1. waw.. ce mi-a placut..finalul..dar si restul..ai o mina buna..asa te vreau..Pupici furnicutoo...nu de la greieras,ca el e ocupat cu concertul ..de la Toparceanu ....si cand stiu ca te rasfatza toamna adorabila/ma cuprinde-o veselie iremediabila..

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos...mi-am băut cafeaua
    citind gândurile d-vostră pline
    de sensibilitate şi nu uitaţi că
    mai sunt şi alte femei singure.
    Mi-a plăcut poanta cu furnicuţa...
    aveţi şi umor..
    O dimineaţă însorită să aveţi!
    Vă pup şi numai bine vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mara,am si eu haz... de necaz...c'est la vie...nu le putem avea pe toate,si nici nu incerc asta...ce va fi va fi!>:D< un lucru e sigur ca am o prietena de nedejde in persoana ta...te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu,Elena,singuratatea e groaznica,mai ales cand loveste persoane pline de viata ca si mine...dar,n-am de ales,destinul e destin....ma bucur de micile artificii care imi inveselesc temporar viata,si cam atat! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Să-ţi spun un secret: nu există singurătate, ci doar universuri goale. Sunt sigur că în cazul tău nu e vorba despre niciuna dintre situaţii. Veseleşte-te!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cerculet,ma straduiesc,chiar ma straduiesc,tocmai pentru ca sunt o fire ,deschisa,optimista..ea nu vine din interiorul meu,pentru ca eu am prea multa iubire de impartasit cu semenii mei...dar,se pare ca am ridicat eu prea sus stafeta...poate aici ar mai fi de lucrat... :( la standard.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca asa a fost, inseamna ca mai trebuie sa ma cauti...draga ARIPI DE FLUTURE! >:D<

    RăspundețiȘtergere