Blog premiat

joi, 19 noiembrie 2009

O zi cu voie buna

M-am trezit cu voie buna de dimineata,ca de obicei primul lucru care-l fac e sa pun cafeaua la presso,ce m-as face fara ea?habar n-am dar nici nu vreau sa-mi fac griji de felul acesta,c-o fi buna, c-o fi daunatoare organismului,mie una frate,stiu ca-mi prieste,numai aroma care vine de la bucatarie in timp ce se prepara,ma binedispune pe loc...ma improspateaza si ziua incepe bine,ca s-o savurez imi caut si o melodie pe masura,ca altfel parca asa,de una singura nu-mi prieste...azi l-am ales pe Tudor Gheorghe,va spuneam intr-un blog anterior ca T.G. in tinerete era unul dintre cantaretii mei preferati,cand ascultam"Valtul rozelor"imi cadea o lacrima pe obraz,asa mult ma sensibiliza...




Asezonati-va cafeluta cu melodia lui T.G. si va avea un gust de reverie...desi textul mi se pare filozofic,imposibila iubire dintre vant si roze....linia melodica,ma face sa plutesc pentru citeva momente...

5 comentarii:

  1. Nu consum cafea, dar pe Tudor Gheorghe pot sa-l ascult indiferent de momentul zilei-il iubesc pur si simplu!
    Multumesc Tasha pentru aceasta superba melodie.Sa ai o zi frumoasa cu sau fara aroma de cafea!

    RăspundețiȘtergere
  2. multam TASHA imi place f. multT.GHEORGHE decand eram eleva si ascultam baladele lui ,sant f. sensibila la orice ,poate de aceea ma simt si inutila uneori de prea multa sensibilitate

    RăspundețiȘtergere
  3. Miki,il ascultam imi amintesc ,in tinerete,cu acelasi interes de fiecare data...iar melodia asta ma facea sa ma simt diferita...a ramas una draga sufletului meu...iubirea imposibila intre florile de macies si vant...

    RăspundețiȘtergere
  4. Anana,am vazut asta pe blogul lui Anis,stiu ca esti o fata sensibila... :)
    Inutila?...nu!!!! sa nu spui asta niciodata! :(

    RăspundețiȘtergere
  5. o cafea cu tine si cu zamfir....hm ,ce linistitor suna..pacat ca esti asa departe..mi-ar fi placut sa-i simtim aroma impreuna..

    RăspundețiȘtergere