Blog premiat

vineri, 14 august 2009

Zambete si bucurii!

Ma gandeam azi dimineata ca nimic nu e intamplator in viata,exista lucruri care se intampla la momentul cand te astepti cel mai putin,pentru ca ele isi au rostul lor...si cred ca exista un scenariu scris pentru fiecare,regizorul,doar il urmareste din cand in cand,asa sa nu ne abatem prea mult...nu poti lupta impotriva lucrurilor firesti,nu poti fenta destinul,oricat ai vrea!cand e sa se intample se intampla! Nu am nicio indoiala. nu poti lupta impotriva naturii firesti a lucrurilor. Nu te poti ascunde din fata destinului, nu il poti fenta, nu poti trisa. Viata iti da niste lectii din care daca inveti ceva nu ai decat de castigat! Cred in semne, in feelinguri, dar imi e frica sa nu le interpretez gresit.... Uneori desi simt ca nu merg pe calea buna,parca ceva ma impinge intracolo...si uite asa,ajung la o insiruire de evenimente...dar am spus ca imi plac provocarile...si le accept,le iau ca pe niste lectii de viata,si nu ma declar niciodata destul de "scolita"...ci imi spun "more and more" vorba cantecului lui Joe Dolan... http://www.youtube.com/watch?v=jkLC2mj5wvE pe care chiar il ascult acum...si ma simt excelent...mai ales ca am si o cafea strong alaturi... In tot ce intreprindem ,e nevoie si de putin noroc...altfel nu ne ies pasentele... avem nevoie de El,si El,cred ca ne da pe masura meritelor noastre,zic eu...desi uneori ne lasa sa asteptam cam mult...si atunci incercam sa ne fortam norocul cu alte cuvinte...si uitam ca de fapt putem gasi fericirea in lucrurile simple,care le gasim in jurul nostru...trebuie doar sa vrem acest lucru! Viata e asa de simpla, de ce sa o complicam? Cineva spunea ca e bine sa facem tot ceea ce ne poate bucura in viata,sa nu ne cenzuram...deci,zambete si bucurii din plin !...si un weekend asa cum il doriti...
Urmati-va dorintele,luptati cu voi,pentru voi!
Si ca sa va conving ca niciodata nu e prea tarziu,uite un filmulet mic in care eu dovedesc din plin acest lucru,adica cum ca orice clipa poate fi un nou inceput ...atunci cand dorim asta cu adevarat!...un mic pasaj de la un reality show la care am participat cu doi ani in urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu