Blog premiat

vineri, 7 august 2009

Un weekend minunat!!!




In ultimul timp mi se intampla tot felul de lucruri ...de la bune la mai putin bune spre proaste,n-am sa dezvolt ca nu e cazul desi voi sunteti cei cu care imi impart gandurile,ca atare sunteti foarte importanti pentru mine,vreau sa spun doar ca am intrat intr-o deriva si toate lucrurile stabile din viata mea au inceput sa dispara incetul cu incetul luindu-le locul mari necunoscute.Vorbeam zilele trecute cu prietena mea din Italia(careia ii povestesc aproape tot ce mi se intampla)si ea imi spunea ca sunt simptomatic depresiva...ca nu ma vrea asa ca ma vrea cea pe care a cunoscut-o in februarie cand in urma prieteniei virtuale ce ne lega am decis sa ne intalnim...sa ne cunoastem .
Hmmm!!eu as zice totusi ca nu-i asa!...doar ca am ajuns intr-un moment in care trebuie sa fac niste alegeri,cum pot sa-mi pastrez optimismul cand oamenii din jurul meu sunt mai"negri"decat mine...?
Poate am gresit ca am renuntat la manageriatul de la multinationala la care am lucrat pina nu demult...asta imi umplea timpul si-mi aducea satisfactii pecuniare...dar imi complica oarecum existenta...acum din femeia complicata am devenit o femeie de o simplitate crunta,accept greselile altora cu un maxim de indulgenta,incep sa tolerez comportamente pe care odinioara nu le acceptam...sa nu credeti ca sunt indragostita...daca recunosc asa ceva...nu!!!!nici vorba desi tare mi-as dori sa fiu!
Nu pot sa neg ca nu-mi doresc pe cineva linga mine,am obosit sa fug de ceea ce simt si nu mai vreau sa fiu dominata de trecut...si vreau sa dau,vreau sa arat ca pot,vreau sa-mi regasesc veselia,vreau sa fiu Olga de altadata,sa fac lucruri pe care simt ca vreau sa le fac si nu ca trebuie sa le fac!sa las naibii complezentele,sa nu ma mai cramponez sa plac la toata lumea(ca oricum n-as reusi...)sa rad cand vreau ,sa pling cand vreau ...sa refulez cand am chef...e omeneste nu?
Zilele astea am fost cam subrezita.... Nu ca acum m-as simti mai bine...Stand asa eu cu mine, m-am tot povestit.... Si mi-am dat seama ca nu-mi place de mine acum. Ca sunt mult prea sensibila, ca am tendinta de a ma deschide si de a arata ca lucrurile nu sunt chiar atat de frumoase pe cat vreau eu sa arat ca sunt.
M-am hotarit insa!...fara griji si vesela din nou...renunt la planuri mari,o sa-mi traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima o sa devin mai ironica in postari dar nu acida...ca nu e genul meu..vreau peste ani sa spun:am fost fericita, am iubit, am suferit, am plans, am ras, am muncit, am trait pasional....si,nu mai vreau teorie...vreau practica!!!!!!
Sa aveti un weekend minunat,sa fiti iubiti si sa iubiti pe masura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu