Blog premiat

sâmbătă, 8 august 2009

"Inchis"...pentru renovare




Facand o introspectie in sufletul meu am ajuns sa-l compar cu o pensiune de trei margarete(ha!!...ca tot imi doresc eu acest lucru si in realitate vis-a-vis de casa de la Negresti)...de ce spun asta?...pentru ca si cei mai modesti (si aici ma refer din punct de vedere sufletesc)au avut posibilitatea de a se caza in el...n-am fost selectiva si nu mi-am arogat dreptul proprietarului de a-si selecta clientii...nuu!!!pentru ca asa cum spuneam in articolele anterioare de la fiecare am luat ceva bun...sau la fiecare am gasit ceva care merita bagat in seama...
Am realizat insa ca am avut de-a face si cu hoti si cu violatori de suflet, care n-au dat doi bani pe initimitatea mea...mi-au furat bucati din suflet si apoi le-au aruncat in lume, nu i-am urmarit, ba mai mult i-am lasat sa revina sa mai ia si ce-a ramas sa lase totul gol...incat nici pe gratis sa nu se mai cazeze nimeni...sa ma saraceasca de conditii, sa nu mai am unde primi pe nimeni...
Azi o sa-i ung usile de la intrare, pentru ca majoritatea au intrat furtunosi au dat buzna iar cand au plecat au trintit usa...desi cand intrau, veneau cu gandul de-a ramine citeva zile bune, auzind ca n-am pretentii si ca benefeciaza de servicii de calitate...hmmm!! au abuzat...i-am mangaiat inainte sa doarma si i-am intampinat cu un zambet in fiecare dimineata si nu i-am certat daca umblau hai-hui,si se intorceau tot la mine, nuuuu!!eu eram patroana si servitoarea care stergeam mizeria cu care intrau...noroiul lasat...
Mda, trecand peste aceasta metafora, vreau sa spun ca acest post este o realitate, o concluzie trista a mea despre mine...din pacate!....Se pare ca desi ma laud ca sunt cu picioarele pe pamint nu prea cunosc regulile jocului in lumea virtuala, nu prea stiu cu ce se maninca acest joc in virtualia, il joc extrem de prost incat "adversarul" , gratie naivitatii mele ajungea sa fie declarat invingator foarte repede...si nici macar nu-si dorea o remiza...poate sufletul meu n-are discernamint,  am uitat controlul asupra inimii,eu ii spun nu!ea spune da! ...si evident se intampla cum vrea ea!
Dar, m-am hotarit!
Caut lacate si incuietori din fier si o pancarda mare pe care sa scrie"INCHIS PENTRU RENOVARE"...asa nu mai merge, vreau sa-mi modelez sufletul , sa-i dau o alta imagine...si am sa fac o selectie drastica in ceea ce priveste clientela, vor intra doar persoane care au ceva de investit...
Gata, am trecut peste tot...mi-am deschis ochii si am realizat ca sufletul meu nu va mai ramine cu restante...va gazdui doar oameni frumosi, cu ganduri curate...
Va blestem si azi sa fiti iubiti si sa va bucurati de doua zile de weekend minunate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu