Blog premiat

duminică, 2 august 2009

Duminica dimineata...




Duminica dimineata...
E atat liniste in fiecare duminica,incat uneori imi tiuie in urechi...daca candva adoram duminicile,azi,am ajuns sa nu ma mai bucur de ele...duminica era ziua care nu ma lasa candva sa stau in casa...ieseam la iarba verde,ne urcam in masina si nu stiam care va fi destinatia,plecam...si atat...si iesea bine de fiecare data...spre seara ajungeam acasa multumita ca am petrecut cea mai frumoasa duminica....
Deci,clar!!!nu-mi mai plac duminicile...si parca nici inspiratie nu am,scriu dar parca cuvintele imi vin greoi,desi as avea chef de povesti,insa ma simt inchisa...inchisa in propriul meu castel si nu pot iesi...azi sunt plictisita,si fara nicio culoare...desi mi-as dori sa pot saruta aerul curat de padure,vreau aer curat...vreau sa ma mangaie vantul usor pe obraji..vreau sa ies!m-am saturat de bloc...
Fetele pleaca in curand la mare,m-au lamurit sa merg cu ele...
N-am acceptat...
Nu pot sa mai vad marea fara el...l-as vedea in fata ochilor la fiecare pas...si as avea numai zile triste...ce mult ii placea lui marea!!!era un foarte bun inotator,trecea chiar de geamandura si mi-era frica uneori ca-l pierdeam din ochi...mi-era frica sa nu mi-l rapeasca valurile ...
Dar ce fac eu acuma?Imi urlu singuratatea ?cineva zicea ca atunci cand urli de singuratate,urli de iubire...
Firea oamenilor e conditionata de felul in care isi incep diminetile...nu ma trezesc fortat cu ajutorul ceasului desteptator,nu!!mi-am format un reflex si in fiecare dimineata ma trezesc singura,la o anumita ora...
Ceasornicul mi-ar crea o stare de precipitatie,de agitatie de-a dreptul funesta,o adevarata violenta matinala...m-ar dezvata de bucuria placerii de-a vedea cu ochi buni lumina diminetii...si stau acum si ma gandesc ca poate,vezi bine, nu am stiut sa apreciez aceasta dimineata,m-am trezit intoarsa pe dos...
Sunt constienta de faptul ca nu exista o definite concreta in privinta fericirii...Atatia oameni pe pamant,atatea forme de fericire .Eu cred ca am intalnit fericirea de cateva ori ,sau poate nu.....Habar nu am ....
Oricum,e clar!!!! azi nu sunt fericita!
Dupa publicarea acestui post,am sa ascult muzica si o sa incerc sa-mi schimb starea,o sa-mi caut o carte si o sa stau in compania ei...tot mai bine decat singura!
Sa aveti parte de o duminica total diferita de a mea...sa fiti iubiti si sa iubiti pe masura!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu