Blog premiat

joi, 18 iunie 2009

au trecut trei ani....

...a trecut mult timp de cand nu te-am mai vazut,dar totusi imaginea ta imi este atat de proaspata in minte. Si sunt zile in care imi pari atat de real si simt ca inca esti cu mine.... Mai tii minte? Erau zile in care lumea toata dansa in jurul nostru,dar au fost zile in care am fost striviti sub talpile lor... Hmmm am inceput sa vorbesc de trecut la modul prezent... Dar totul mi se pare atat de.. Nu, de fapt ,mi se pare ca nici nu ai plecat de langa mine..inca esti aici si ma protejezi... Unde oare esti tu??? De ce te-am pierdut??? Lacrimile imi curg si ma invata ca viata are totusi un fitil ce odata aprins trebuie sa se si stinga...chiar daca la tine s-a intamplat prea devreme... De ce nu am fost eu in locul tau?? De ce??? Intotdeauna voi regreta clipa in care tu ai ales sa pleci de pe acest pamant... Desi zilele sunt grele si numarate...totusi in fiecare dintre ele avem promis sa ni se intample ceva... ...asa ca inainte de a vrea sa parasiti acest Pamant ganditi-va ca macar o persoana din lumea asta traieste pentru voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu