Blog premiat

vineri, 5 iunie 2009

Totul e sa vrei!

Doamne!ciudata e viata! Daca pina mai daunazi credeam ca iubirea se poate controla,(mai ales acum cand deh!ziceam ca-s "coapta" poti doza dupa placul tau...ma trezesc acum cand vreau sa spun stop!ca nu pot! Ahaaaaa,deci ...pina cum am avut un fals sentiment ca o pot opri atunci cand eu vreau...pfai!!!dar nu-i asa dragilor...nu poti avea un control real asupra ei! Hmmmm!priveam detasata pina acum,ma imprietenisem cu suferinta si durerea si imi ziceam ca poate asa trebuie sa fie,omul se obisnuieste cu toate...se resemneaza de la o vreme.. DAR NU E BINE!!!! Ok...mi-am zis ma opresc, curm totul si totusi ce rost are daca raman facuta bucati? Si asa ajungi sa mergi tot mai departe macar sa stii ca ai dat tot si, pana la urma, e mai usor sa dai vina pe lucrurile exterioare din cauza carora nu s-a materializat dragostea ta decat sa traiesti cu senzatia ca daca ai fi continuat poate ar fi fost altfel...nu-i asa? Tudor chirila intr-un cantec spunea: "fericirea e ceva ce nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata!"....dar stau sa ma gandesc...oare nu confundam multumirea de sine cu fericirea? Ma enerveaza persoanele care nu au vointza sa se ridice si sa lupte in continuare...Am o prietena ,plingea la telefon mai zilele trecute cica au disponibilizat-o pe fiica-sa...ufff!!!ce daca ti-ai pierdut slujba? mai sunt o gramada altele,uite ,eu sunt pensionara dar mai am doua job-uri,part time,evident..ma gandesc in primavara sa-mi mai gasesc ceva...sa nu-mi ramina timp de respirat,de "crosetat" idei ,ganduri apasatoare care uneori ma mai urmaresc..si atunci stiti ce fac?nu bat pasul pe loc,nu!!! ...ma refugiez in bucatarie si da-i si da-i... ba fac o placinta ,ba fac o prajitura,minciunele,clatite(apropos am o reteta de minciunele grozava nu ies pufoase ca nu fac aluatul ca la gogosi cum se obisnuieste ce-i drept dar se pot consuma si in zilele urmatoare,o reteta simpla cu 2 cani de faina, 2 oua ,smantana si 3 linguri de rom..ies putin mai crocante mai uscatele ca intind foaia ca la taietei insa fetele mele le savureaza de fiecare data )orice, doar sa scap de ganduri! Sau ce daca te-a parasit iubitul? lumea barbatilor nu s-a terminat la el...sunt atatia altii care si-ar dori sa te aiba si sa te rasfete si sa te iubeasca.. Ma supara pana in adancul sufletului cele care se complac intr-o stare jalnica si aici ma refer in special la femeile care nu au puterea sa puna punct unei relatii care nu duce nicaieri sau mai rau, unei relatii demult consumate(oamenii se schimba in permanenta in functie de mediul inconjurator, uneori in bine iar alteori in rau, dar niciodata nu vor mai deveni cum au fost candva)....in urma cu citiva ani am incercat sa o fac pe una dintre prietenele mele sa inteleaga acest lucru...mi-a fost extrem de greu,dar m-am luptat cu indarjirea ei,azi este o femeie fericita,s-a recasatorit in Austria iar sotul ei este diametral opus fostului sot...nu-i vine sa creada ca se poate trai si asa! Trebuie sa invatam sa ne acceptam pe noi insine asa cum suntem, sa fim multumite si cand trecem printr-o perioada mai grea sa ne gandim ce trebuie sa facem sa trecem peste ea.. si sa facem! Orice,asa cum va spuneam doar sa scapam de momentul greu... Asa... si daca nu va place la bucatarie...am o alta solutie pe care poate multe dintre d-stre o agreati:iesiti la plimbare!!!!mergeti la cumparaturi,la o prietena in vizita,intrati pe messenger,orice ...dar faceti!!! Daca nu va iese ganditi-va la pilda cu camasa saracului... Si mai am credinta ca este adevarata vorba ceea"ce nu te omoara te face mai puternic",parerea mea este ca de la orice om cu care stai de vorba poti invata ceva! TOTUL E SA VREI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu