Blog premiat

joi, 4 iunie 2009

Gandul plecarii..

Uneori am impresia ca toate lucrurile frumoase care mi se intampla vor ramine acolo in mintea mea for ever,dar nu!...nu se intampla asa si ma apuca regretele ca nu le-am povestit atunci cand am avut ocazia... Aseara am adormit tarziu,cred ca mi s-a tras de le cea de-a doua cafea ...pfai !!! cat m-am zvarcolit in pat pina am adormit,unde pui ca m-au doborit gandurile,noroc ca in final mi-a poposit pe creieras gandul plecarii in Italia...ma vedeam in avion deja si uite asa am trecut in lumea viselor... Azi e o zi luminoasa,o zi in care mi-am propus sa fac multe...simt miros de primavara.. Hmmm!!!am sa deschid cutiuta mea cu iluzii si o sa dau startul fiecareia incet...fara sa ma grabesc. Mi-au mai ramas in cutia cu iluzii putine bucati majoritatea lor sunt comune cu ale voastre si totusi usor diferite.... pentru ca sunt in cutia mea! Si zboara pe rand... una cate una... cu fiecare raza de lumina a unei noi zile pe care o prind, cu fiecare inceput si sfarsit de saptamana, cu fiecare luna noua sau plina... cu fiecare primavara... Daaaa!!!Ma bucur enorm de primavara asta care da cu soare ca-n povesti, cu flori si sunete nemaipomenite, cu oameni noi si mai frumosi decat mi-i imaginam vreodata....da,da!!sa nu va mire la Satu Mare a venit deja primavara! Imi place sa fac descoperiri mai ales in specia umana... si sunt extraordinari unii oameni... cu un zambet sau un mic gest reusesc sa stearga muuulte clipe de adanca tristete... de ce sunt atati de putini? Hm? Unde s-au pierdut restul? Uuuuuuf Idealisto!!!!...TREZESTE-TE!...trebuie oare sa-ti spun in fiecare primavara acest lucru?...back!!...lumea are nevoie de tine cu picioarele pe pamint...nu cu capul in nori!!! Aaaaaaah!!! a iesit soarele,imi bate in ochi...hm,dar imi place,mai bine sa ma bata soarele decat necazurile...nu-i asa?...ma bucura zilele insorite ele imi dau o stare de bine...imi caut o melodie in PC...una cu putin substrat care sa se asorteze cu starea mea...daaa!!perfect acum e mai bine! Stiti la ce ma gandeam?la acei oameni care au intrat in viata mea atunci cand eu aveam mare nevoie de ei...sa fie oare o intamplare?sa fie mana destinului?...hm!chiar nu stiu? oameni de care nu aveai habar iti vin in intampinarea nevoilor pe care nu stiai ca le ai.... Bravo lor... ferice de mine ca dau de asemnea oameni! Da,da...acum stiu de unde mi se trage si starea asta de bine..cred ca ei de acolo de departe ma sugestioneaza....imi transmit din pozitivismul lor... Viata asta e plina de surprize... cand iti vine s-o iei mai tare la palme sau la rostul pentru care te-a plantat unde a facut-o vine cu o surpriza la tava...si ca sa vedeti ca nu glumesc am sa va spun ca drumul meu la Bolonia a fost tot o surpriza...un telefon intr-o dimineata de la o prietena virtuala "Olga, sunt la o agentie ,ti-am cumparat bilete de avion,dus - intors,chiar si extra-bagaj...ai ceva la indemina sa notezi codul?"...ei?am dreptate sau n-am? Am!!!!evident sunt oameni minunati pe lumea asta trebuie doar sa-ti deschizi sufletul...ei poate au nevoie de caldura pe care o emana sufletul tau,au nevoie de un crampei de fericire! Nu pot sa spun decat...Doamne!! lumea asta e frumoasa daca Tu ne ajuti s-o vedem asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu