Blog premiat

miercuri, 24 februarie 2010

Motive de fericire...


De la doctorul Vasvari am primit o leapsa,ea suna cam asa

10 motive care m-ar putea face fericit!

Hm!!!Eu gasesc usor motive sa fiu fericita,poate pentru ca o gasesc in lucruri marunte...
Spre exemplu,dimineata cand ma trezesc si vad un rasarit de soare,sunt declarata fericita,fericita ca El mi-a dat posibilitatea sa mai vad odata asta,poate n-am vazut acest lucru inainte vreme,dar cred ca nimic nu e intamplator si toate la vremea lor.... am regasit calea spre mine, spre natura si iar spre oameni...poate a fost nevoie de jertfe pentru asta,dar...mai bine mai tarziu decat niciodata!:)
Un proverb spune ca in viata, daca vrei sa fii fericit, sa privesti de sus in jos, si nu invers...poate acum am inceput sa vad si eu asa lumea...sa ma gandesc ca trebuie sa-i multumesc Lui pentru ca ma tine pe brate,acum sunt sanatoasa,am fetele sanatoase si cuminti...si nimic din ce-mi doresc nu mi se pare imposibil,evident sunt rezonabila,ca nu mi-ar folosi la nimic sa visez la cai verzi pe pereti cum mai glumesc eu...sunt totusi pamanteana,stiu cat pot sa ma intind!
Dupa moartea sotului meu am inceput sa calatoresc,mi-am rasfatat sufletul cu locuri minunate,calatoriile mi-au adus linistea sufleteasca,ochii mei au vazut adevarate colturi de rai...
Un alt motiv ar fi blogul meu...o sa radeti poate de mine...dar desi o prietena imi spunea:
-de ce iti versi toare necazurile si frustrarile pe blog?de ce esti atat de sincera?
i-am raspuns:
-aici mi-am gasit seninul zilelor,in vorbele cititorilor mei....conteaza atat de mult!
Cred ca nu m-a inteles,si nici n-o sa ma inteleaga,pentru ca la un moment dat mi-a spus ca acest blog mi-a devenit mai bun prieten decat ea...ca afla de pe blog lucruri pe care ei uit sa i le spun...mda!miraculos netul asta!miraculos acest blog care la un moment dat a fost un jurnal aproape "intim "pentru mine...in pofida faptului ca ma citeau poate uneori pina la 200 de persoane zilnic...era un motiv de fericire,nu?
Aici in blogosfera am gasit samburele bunatatii din oameni mai usor decat in realitate,desi eu sunt o fire care socializeaza usor si in realitate...
Un alt motiv este poate si faptul ca am dobandit un soi de rabdare,de daruire neconditionata fata de prietenii virtuali .
Pragul spre fericirea mea sunt cele doua fete,pe care le iubesc enorm.. mi-as dori sa le stiu maritate,sa le vad cu copii,sa ajung sa fiu bunica...dar am rabdare cum va spuneam si nu fortez lucrurile...toate la vremea lor cum spuneam mai sus!:)
Zambetele lor,micile declaratii de dragoste pe care ni le facem imi umplu inima de fericire.
La sfarsit de saptamana obisnuiesc sa ma duc la casa din Negresti,casa, curtea cu parfum de basm...flori,copaci si verdeata imi umplu sufletul de fericire,apoi animalutele care ma asteapta la poarta... ce sa mai zic? nu pot decat sa-i multumesc Domnului pentru adevarata fericire pe care o simt.
Nu stiu daca m-am incadrat doctore in termenii stabiliti de leapsa...nici nu cred ca as putea ,pentru ca pe mine cum spuneam ma bucura lucruri marunte ...lucruri pe langa care altii poate trec nepasatori...sa va spun un secret! anul trecut in luna aprilie eram in Italia ,la Imola la prietena mea Camelia,am trecut cu masina pe langa o livada de piersici sau caisi,nu stiu exact ce erau...stiu ca era o imensa pata de roz peste verdele ierbii...Camelia mi-a simtit trairea,a oprit BMW -ul ei si pentru ca la radio canta Michael Jackson - Will You Be There,ne-am uitat una la cealalta si am inceput sa plangem de fericire...
Si motive din astea gasesc la tot pasul,pentru ca vreau sa le vad!se gasesc in jurul meu in fiecare zi...:)
Leapsa daca pot s-o numesc asa...merge la toti bloggerii din lista mea...cu mentiunea ca nu e obligatorie ,doar daca vor!

Sursa imagine: de pe net

18 comentarii:

  1. PffDa ce rosu e pe aici pe la tine..ca deja ma dor ochi..poti sa pui mutzunei pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trecut pe la tine, să mă asigur că eşti fericită şi ţi-e bine.:)
    Seară bună!

    RăspundețiȘtergere
  3. Realbadpisy...nu-i place culoarea lui pisy?;)
    e culoarea mea preferata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mariana,multumesc!>:D< te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo,Tasha!!!!Asa trebuie, sa fim fericiti si sa ne bucuram de toate!!!Te pup si multumesc ca ai trecut pe la mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Judy,trec,...imi place la tine!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. ce frumos ai scris:)
    o sa o preiau si eu curand..sper:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc ,Monica sunt sigura ca si tu o s-o faci la fel de frumoasa leapsa,sau poate chiar mai bine,scrii asa frumos...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Esti pentru mine o carte fascinanta, Olga.

    RăspundețiȘtergere
  10. Doctore,o iau ca pe un compliment,stiu cat de dragi iti sunt cartile...;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hehehe...in primul rand buna dimineata! :)
    In al doilea rand e tare faina leapsa asta...o iau si eu.. :)
    Pe urma : blogul si implicit internetul , ne permite sa afisam ceva ce in realitate nu am putea afisa...eu socotesc ca in spatele ecranului poti fi alta persoana...e un fel de dualism omenesc...iar internetul si blogul ne permite sa fim , de fapt , ceea ce suntem pe interior sau ne-am dori sa fim.Asta e parerea mea... :)
    Din tot ce am citit eu aici , draga Olga , esti o persoana extrem de sensibila si iubitoare de frumos....si eu nu pot decat sa te admir pentru asta si sa ma inclin cu respect.
    Apoi , si cu asta inchid , hehehehe...nu stiu daca ai citi replayul meu la un comentariu de al tau , in care iti scriam ca i-am povestit lui mustacila despre tine si i-am zis ca o data mi-ai scris ca ti-ar place sa ne cunoastem , sa ne cunosti pe toti 4 si ca ne-ai astepta cu palinca si slana la Negresti... :D :D :D
    O zis sa iti transmit ca ne vedem la vara...hahahaha...scurt si cuprinzator...hahahaha...
    No , io-ti doresc o zi plina de frumos!Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Ana-Maria pentru vorbele bune,am citit replay-ul si am si raspuns! va astept cu mare drag pe toti patru!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna dimineata,
    Lucrurile simple nu sunt neaparat mai putin importante. Fericirea e in aceste nimicuri. Totul e sa stim sa le vedem.
    Delia

    RăspundețiȘtergere
  14. "Eu gasesc usor motive sa fiu fericita,poate pentru ca o gasesc in lucruri marunte..."
    Ai pus iar punctul pe "i", draga mea dragă.
    Fericirea poate fi descoperită în lucruri simple sau mărunte cum îţi place ţie să scrii şi să spui.

    Sensibilitatea este la ea acasă când vine vorba despre tine.
    Eşti obiectivă în situaţiile în care mulţi sunt subiectivi, nu ai teamă în a spune lucrurilor pe nume.

    Nu m-aş putea supăra niciodată pe un astfel de om nici dacă m-ar critica, ştiu că ceea ce îmi spune va fi spre binele meu, iar eu, dă-mi voie să spun cu riscul de a fi considerată egoistă, ţin la binele meu fiindcă vreau ca cei din jurul meu să fie fericiţi, iar asta nu se poate întâmpla decât dacă eu radiez bucurie, bunătate, respect şi nu în ultimul rând iubire.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

    PS. Acorduri minunate m-au însoţit pe tot parcursul lecturării şi răspunsului meu, ABBA şi acum CELIN DION cu TITANIC.
    Ce poate fi mai minunat?
    Muzică şi lectură.

    RăspundețiȘtergere
  15. poate nu este cel mai inspirat moment al zilei,dar....as dorii sa te intreb cate ceva : esti una si aceeasi persoana de pe neogen TASHA01?....aveti ceva in comun!...amandoua sunteti pasionate de jazz si rock...si nu numai..iar dincolo de acest gen de muzica, se simte o sensibilitate aparte, care nu vrea sa stea inchisa doar in cutiuta cu iluzii:)..pe de alta parte, felicitari pentru blog, o adevarata incantare sa citesti pagina...in speranta ca o sa primesc si un raspuns....o zi vesela sa ai:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu sunt Tashao1....imi pare rau sa te dezamagesc,dar se pare ca ea este pe lista mea de prieteni...hehehe! cum ne gasim noi cele care semanam! :)
    Multumesc mult pentru apreciere ,iti doresc o seara implinitoare si te mai astept pe blogul meu...

    RăspundețiȘtergere