Blog premiat

joi, 4 februarie 2010

Ganduri cuminti spre cineva drag mie...

De-o vreme gandurile mele sunt cuminti,si-mi dau o stare de bine,adica,nu sunt nici vesele nici triste,asa...pe undeva pe la mijloc, poate putin neastamparate  de ieri cand un clinchet placut imi anunta ca  inbox-ul meu are   un e-mail de la cineva,un prieten  pe care l-am cunoscut in urma cu un an pe vremea asta...hm!! ciudat ,o fi luna februarie luna cand mie mi  se intampla toate minunile?
Asta e!nu degeaba au ales-o americanii drept luna indragostitilor,sau ma rog o zi din ea dedicata iubirii.
Acum un an o cunoasteam pe Camelia,imi amintesc cata incarcatura emotionala a fost  la intalnirea noastra din aeroportul din Bologna...cat de vitala a fost pentru mine intalnirea cu ea,am inteles prea bine ca D-zeu iti scoate in cale oamenii potriviti pentru ca sa poti merge mai departe atunci cand parca simti ca toate corabiile ti s-au innecat si viata ta e plina de puncte de suspensie,adica pur si simplu iti vine s-o iei la bataie de urata ce-ti este!
Ea m-a ajutat sa-mi fac ordine in suflet ,sa pun pe faras tot ce-i rau,tot ce-mi intuneca atunci sufletul,mintea,mi-a netezit cutele inimii cum a stiut ea mai bine,si-a reusit! a facut o alta Olga  din mine,o Olga  noua,cu drag de viata,cu drag de ea,ei vezi ,asta era ,dragul  de mine imi lipsea...acest drag mi-a dat aripi,dor nou de viata dupa o incercare grea despre care nu pot sa povestesc acum...dar promit c-o s-o fac  in curand....nu atat pentru mine cat pentru cele care ma vor citi, si voi face asta pentru ca sper sa le foloseasca,sa le ajute  daca vor trece prin astfel de incercari.
Nu stiti cat de multumita am fost cand am simtit ca cineva in mod dezinteresat se ocupa de sufletul meu,am zis nu se poate! femeia asta e un inger pe pamant...si-mi vine acum in minte un lucru,plecasem in februarie spre Italia imbracata cu o haina trois quart dintr-un material in carouri lanos si unde pui ca era si matlasata in interior,era o haina moderna care-mi venea bine,imi dadea un aer tineresc si pe deasupra imi tinea bine de cald,ca anul trecut pe vremea asta aici era inca ger,dar....surpriza,in Italia ma asteptau 14 grade! si ce credeti c-a facut Cami? mi-a dat haina ei proaspat cumparata de la Fila care chiar nu costa putin,mi-a zis :
-ia imbraca tu haina asta sa vedem cum iti vine?
Haina imi venea bine, putin cam pe trup,dar imi dadea un aer sportiv,mi-a citit pe fata zambetul admirativ pe care l-am avut privindu-ma in oglinda si ma trezesc ca-mi spune:
- e a ta!s-o porti sanatoasa! iti vine perfect si vad ca si tie iti place mult.
-vai! dar ,chiar asa,ma primesti la tine in casa,si acum imi dai si haina de pe tine,nu-i prea mult?
Am pupat-o si am imbratisat-o,si-am inteles ca aceasta femeie traieste din bucuriile pe care le poate aduce celor dragi,sunt hrana sufleteasca pentru ea...putini oameni sunt ca ea pe pamant,eu ma bucur ca D-zeu m-a  ales pe mine s-o cunosc,si vreau sa marturisesc ca si eu iubesc oamenii,imi place sa cred in ei,am marturisit chiar ca uneori aceasta credibilitate seamana cu un soi de naivitate,dar uite ca nu ma insel intotdeauna,gasesc si binele din ei,bunatatea lor,sinceritatea lor pentru care am o mare pretuire.
Nu stiu daca ma va citi Camelia azi,(ea nu este o internauta infocata ca mine desi ne-am cunoscut pe un forum)vreau sa-i spun doar atat ca la an  de la intalnirea noastra o asigur ca as fi in stare de orice sacrificiu pentru ea,o pretuiesc enorm de mult si locul ei va ramane vesnic in sufletul meu ,o simt mereu aproape,in pofida miilor de kilometri care ne despart....ii multumesc ca mi-a dat din intelepciunea ei,din echilibrul ei din bunatatea ei,tot cea avut mai bun fara sa se simta saracita.
Te iubesc mult Camelia,nu uita!>:D< esti o femeie sincera pana la sange si  sensibila pana la lacrimi,stii sa transmiti  totul  tot chiar si atunci cand nu articulezi niciun cuvant pentru ca ochii sunt oglinda sufletului tau....stii sa cicatrizezi ranile sufletesti ale prietenilor tai, ma bucur ca eu sunt una dintre ei.
Nu pot sa inchei fara sa nu -ti fac o alta marturisire,draga mea:
Mi-e dor de Deiszi,de dragostea ei mare si neconditionata.
Mi-e dor de BMW-ul tau cu care m-ai plimbat aratandu-mi frumusetile Italiei.
Mi-e dor de diminetile innorate dar si de cele cu soarele zambind la primele ceasuri ale diminetii.
Mi-e dor de rodia plina de rod din fata casei tale.
Mi-e dor sa vad doi oameni care se iubesc - tu si Maurizio
Mi-e dor de iesirile cu pritena ta Nadia la cate-un  bar unde ne simteam atat de bine.
Mi-e dor de cerul Italiei...mi-e dor de voi!

23 de comentarii:

  1. Tasha, ma bucur pentru tine ca ai avut ocazia sa traiesti astfel de clipe si ca nu le pastrezi doar pentru tine.:)
    Sa ai noroc pe mai departe de astfel de prieteni si de prietenii fara sfirsit.:)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta prietenie cu siguranta va fi fara sfarsit,e o prietenie adevarata,la care tin foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un om deosebit intalneste oameni deosebiti!!!Ai meritat prietenia ei!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Judy,multumesc!>:D<
    Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ginduri cuminti si cu energie de mamica am si eu acum , sper sa iasa bine!atit pot spune !

    Emotie placuta si la ce ne+ai scris Tasha draga!
    Esti sau sinteti norocosi ca va cunoasteti si ati legat asa o minunata prietenie!

    O seara placut Tasha!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos..ca scrii pe aici despre ea din cand in cand..Stiu ca totul vine din inima ta mare...ca si a ei..Este o femeie buna si generoasa si sunt convinsa ca la bine se "plateste" cu bine..Zici ca este fericita..si vad in poze ca are o fatza senina si vesela care exprima multzumire si implinire..si ma gandeam acum ,cand scriu ,daca stiu vreo femeie incruntata si aspra care sa fie ok...Nu cred..frumusetzea unei femei vine din interior..Ma bucur pentru tine,pentru sansa de a o fi cunoscut pe Camelia..pupici..

    RăspundețiȘtergere
  7. Mariana ,Doamne ajuta asa sa fie cum iti doresti!
    O seara placuta si tie!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mara,
    pe femeia asta n-am vazut altfel decat asa!vede partea plina a paharului,desi viata ei n-a fost tocmai usoara,a trecut prin suferinta mare,si-a pierdut fiica intr-un accident de msasina si asta nu-i chiar usor sa depasesti,dar D-zeu a intarit-o si i-a dat nadejdea ca va fi bine,ca viata o sa aiba pentru ea si frumos si bine si cu speranta merge mai departe.Eu ii doresc sa ninga peste ea cu bucurii si sa-i inghete toate necazurile si suferintele,sa aiba parte numai de primaveri in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tasha,
    ma uitam la tine in poză şi îmi spuneam că nu e real ca un om să exprime atâta seninătate ca tine! Eşti minunată! Pe faţa ta se vede sufletul tău!

    Şi atunci cum să nu întâlneşti oameni la fel de minunaţi ca tine!

    Prietenii sunt îngerii pe care Dumnezeu îi trimite pe pământ pentru a ne şterge lacrima, atunci când viaţa doare...

    Faptul că îi spui Cameliei înger, nu e întâmplător... Ştii ce cred eu? Că fiecre dintre noi am fost odată o aripă de înger pentru cineva!

    Te pup! O noapte cu vise frumoase, frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Prietenii sint ingeri! Sa fiti binecuvintate cu aceasta prietenie toata viata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Alina,poate asa o fi,El este alaturi de noi prin acesti oameni minunati pe care ni-i scoate in cale....:)
    Nimic nu este intamplator in viata noastra.
    Sa ai o zi aleasa!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Mihaela pentru gandul bun...te pup!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. „adica pur si simplu iti vine s-o iei la bataie de urata ce-ti este!” =))
    iar m-ai impresionat :) cami este o fericită pentru că te-a găsit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Selena,nu!! suntem fericite ca ne-am gasit!
    te pup fata draga si te imbratisez!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Esti o fericita, ai intalnit un om in adevaratul sens al cuvantului!
    Sa fiti sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti o norocoasa ca ai intalnit asemenea oameni minunati. Dar stii cum se spune: cine seamana se aduna! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Marada,asa e!sa de-a D-zeu sa fim sanatoase si sa ne bucuram multi ani de acum inainte de prietenia noastra.Multumesc pentru gandul tau bun.

    RăspundețiȘtergere
  18. Lillee,cu adevarat norocoasa!!parol!!
    Seara frumoasa iti doresc!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu am astfel de prietene...sunt putine....dar fac cat o suta....

    RăspundețiȘtergere
  20. Asta simt si eu....draga Magda,cand sunt cu ea mi se pare ca toate caile universului sunt ale mele.

    RăspundețiȘtergere
  21. In ochii celor tineri,prietenia este ca o victorie a primaverii,un miracol de frumusete,un mister a ceea ce se naste; pentru cei varstnici,ea este ca florile de toamna,inca atat de frumoase.Tasha,suntem prietene dintotdeauna,nu stiu daca e tocmai adevarat,trebuie sa fi existat o vreme inainte de a fi devenit prietene,dar nu-mi aduc aminte.Tu te confunzi cu primele mele amintiri si cu cele mai frumoase amintiri de-atunci incoace.Pentru mine esti un inger caci mi-ai dat aripile tale sa ma pot ridica de la pamant.C.

    RăspundețiȘtergere
  22. Offf!!Camelia,cum sa nu te iubesc eu pe tine...daca o spui atat de frumos!Poate ai dreptate....am fost prietene dintotdeauna,acum insa ne-am regasit cu adevarat,acum stim cu adevarat ce insemnam una pentru alta...te iubesc mult! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. Prietenia cu un om sincer si bun face mai mult decat o casnicie esuata.

    RăspundețiȘtergere