Blog premiat

sâmbătă, 12 decembrie 2015

Ganduri printre randuri....

 

     Toate socotelile la sfarsit de an imi ies cu plus...lectiile  pe care viata mi le-a dat si in acest an m-au facut mai puternica si mai sigura pe mine, am ramas tot singura, pentru ca asa am considerat ca e cel mai bine pentru mine, nu mai vreau sa ma gandesc daca asta a adus prejudicii emotionale cuiva, pentru ca ideea e asa, daca vezi la cineva lucruri care nu-ti plac de la inceputul relatiei, slabe sanse sunt ca ele sa se schimbe pe parcurs...si nici nu mai am pretentia ca asa fi in stare sa invat pe cineva cum sa fie sau sa nu fie! Vorbe frumoase vin din toate partile, dar putini sunt cei care chiar cred ce spun...important mi se pare altceva - faptele sa sustina afirmatiile,... altfel sunt pur si simplu "gargara" pentru o gura pacatoasa.
      Emotiile sentimentale nu si-au facut de cap anul acesta, au stat frumos in banca lor, o fi bine, o fi rau..nu stiu? cert este ca cineva imi spunea asa - o tipa care nu gusta alcool e plictisitoare, una care il gusta prea des, e de evitat!!!.... cam asa si cu starile astea...poate e mai bine sa fii printre ele...
      La sfarsit de an vreau sa rup"forfota" din viata mea, poate sunt eu o tipa mai complexa, mai ciudata si imi doresc acum sa fiu mai mult singura, astfel incat o sa plec sa-mi fac sarbatorile de iarna intr-o alta tara, departe de tot si de toate!dar una peste alta a fost si asta o perioada bunicica a sufletului meu in care am sperat, am visat si am iubit!nu inchei insa articolul inainte de a va spune sa aveti grija de "paradisul" vostru, incercati sa traiti in lumea reala, cea virtuala e pacalicioasa si aduce  uneori multe suferinte!
        Nu uitati ceva - Iubirea este seva vietii, beti cu lacomie din ea!!
      

8 comentarii:

  1. Drum bun,calatoarea vietii tale,sarbatori fericite acolo unde inima te duce si sa ai parte de sanatate si iubire.....un dar de sarbatori din partea mea....
    Am adormit
    cu sufletul deschis
    la pagina cu ganduri frumoase
    si m-am trezit in lumina..
    In fiecare dimineata....
    las dorintele sa pluteasca
    se nasc din cuvinte
    doruri ascunse in riduri...
    Ascult cantecul iernii
    din care imi fac coliere
    pe care mi le agatz la poarta sufletului
    In iarna mea albastra
    sufletul alb al diminetii
    merge pe urmele timpului.
    Pe fatza mea
    viata picteaza povestea
    inceputa de mult...
    cu drag si prietenie,Mara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc scumpa mea prietena! uneori reusesti sa ma faci sa plang citind tot ce-mi scrii, ai atata dulceata in tot ce scrii incat nu pot decat sa multumesc Lui ca am asemenea prietene ca tine!Te imbratisez cu mult drag si adanca admiratie!

      Ștergere
  2. Timp. Fiecare cu timpul lui.

    Trece timpul. Oh, dar cum trece timpul! Parcă nu mai sunt omul de ieri, de săptămâna trecută, de acum 5 ani. Nici în oglindă, nici în suflet. Timpul mi-a erodat şi chipul şi sufletul, aşa cum apa modelează piatra după ciocniri repetate. Tot ce am simţit, ce am trăit, ce m-a bucurat şi ce m-a durut şi-a pus amprenta pe care omul care sunt astăzi şi o va face în continuare cu omul care voi fi peste ani.
    Sunt momente uneori, când mă filtrez prin oglinda timpului şi parcă nu-mi vine să cred că cea pe care o privesc faţă în faţă sunt chiar eu. Nu-mi vine să cred că a fost o vreme când idealurile mele erau altele, că oamenii care mă înconjurau erau alţii sau altfel, că eu însămi aveam un alt spirit. Parcă în fiecare an devin un alt eu, iar acest lucru, recunosc, mi se pare destul de straniu uneori. Să par aceeaşi, dar să fiu totuşi altfel.
    A trecut timpul, au trecut anii, unele iubiri au dispărut în neant, ca şi cum n-ar fi fost, unii oameni au rămas prezenţi în sufletul meu ca şi cum n-ar fi plecat niciodată, viaţa mi-a dat şi mi-a luat, m-a ingenucheat şi m-a ridicat.
    A trecut an după an, timp în care în viaţa mea s-au produs schimbări mai mici sau mai mari, care cu o precizie nevăzută mi-au modelat atât chipul, cât sufletul.
    Astăzi, văd pe chipul meu o seninătate de care uitasem, iar în suflet simt o linişte pe care o pierdusem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine sa simti ce scrii, adica seninatate in suflet, e mare lucru sa-ti poti gasi linistea interioara, e bine ca ai pastrat in sufletul tau oamenii care te-au iubit, chiar daca uneori iubirea lor te-a ingenunchiat asa cum scrii...nimic din ce a fost frumos nu trebuie uitat.Te pretuiesc mult Dorina Daniela Ilie, mereu o sa ai un loc in inima mea pentru tot ce insemni tu pentru mine - o prietena cu care nu am avut inca placerea s-o cunosc in realitate dar cu care am impartasit multe trairi!Multumesc ca existi suflet frumos!

      Ștergere
  3. timpul erodeaza parerile, trairile si simtirile dar nu erodeaza esenta..pana la urma in alta tara sau aici te confrunti permanent cu tine, cu sinele, cu neputinta de autodepasire sau din contra cu biruinta asupra trairilor propri..esti doar tu mereu..finele de an e doar o alta zona "temporala" in care se simte nevoia bilantului, asa ca i firesc sa fii mai nostalgica..."forfota" din viata te tine in priza, in masura in care te si oboseste, asa ca iubeste o!...ai realizat si realizezi destule, asa ca plimba te, agita te, dormi, fa ce sti mai bine, calca regretele n picioare si fii singura asa cum spui chiar si in relatii pasagere, insa nu le ignora, au si alea farmecul lor, fac parte din esenta echilibrului..pe final zic sa te adapi cu lacomie din seva vietii dar sa fie de calitate si cu multe grade...astfel placerile vor deveni si mai intense iar bucuria simpla mai complexa chiar si cand zilele de glorie se vor fi dus demult (pe la 100 de ani)..ping mic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este prima data cand condivid 100% parerea lui Razvan Toader. O parere de luat in consideratie,pura realitate! Camelia Andrei.

      Ștergere
  4. timpul erodeaza parerile, trairile si simtirile dar nu erodeaza esenta..pana la urma in alta tara sau aici te confrunti permanent cu tine, cu sinele, cu neputinta de autodepasire sau din contra cu biruinta asupra trairilor propri..esti doar tu mereu..finele de an e doar o alta zona "temporala" in care se simte nevoia bilantului, asa ca i firesc sa fii mai nostalgica..."forfota" din viata te tine in priza, in masura in care te si oboseste, asa ca iubeste o!...ai realizat si realizezi destule, asa ca plimba te, agita te, dormi, fa ce sti mai bine, calca regretele n picioare si fii singura asa cum spui chiar si in relatii pasagere, insa nu le ignora, au si alea farmecul lor, fac parte din esenta echilibrului..pe final zic sa te adapi cu lacomie din seva vietii dar sa fie de calitate si cu multe grade...astfel placerile vor deveni si mai intense iar bucuria simpla mai complexa chiar si cand zilele de glorie se vor fi dus demult (pe la 100 de ani)..ping mic

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca nu ma refugiam in lumea virtuala eram mai saraca,asa am castigat prietenia ta ,una minunata,sincera si reala !

    RăspundețiȘtergere