Blog premiat

sâmbătă, 19 decembrie 2015

Diminetile mele-s albastre

   

      Vorba cantecului Stelei Enache, diminetile mele sunt senine, fara griji si fara ganduri si asta din motive lesne de inteles, sunt in Italia de doua zile si ma simt ca la mine acasa....am aceeasi caldura, ba mai mult   chiar  si climatul e pe masura, am avut parte de doua zile calde si insorite.
      Stau sa ma gandesc cum ar fi sa fac un top al diminetilor frumoase de la Imola, oare pe care asa aseza-o in cap de lista? sigur mi-ar fi foarte greu, am avut insa aici la Imola cateva dimineti memorabile, n-am sa le uit niciodata, ele au stralucit atat de puternic, incat  au un loc anume in istoria mea personala, ele au fost si vor ramane diminetile - diminetilor mele!
       Stau si ascult Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You... si-mi creez usor starea  avuta atunci, amintirea acelor dimineati, dimineti cu soare in suflet, dimineti  in care am  simtit ca sunt cu adevarat iubita!

2 comentarii:

  1. Cele mai frumoase dimineti sunt acele cand cel/cea draga este alaturi de tine si te asigura ca esti totul pentru el/ea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ce mi-as dori?...in clipele memorabile care vor mai fi,sa le constientizez si sa le traiesc la intensitatea momentelor când le voi retrai din memorie....suna alambicat,dar o femeie sensibila ca tine,intelege ce vreau sa spun...
    ....parca uneori adevarata fericire o traiesti când n-o mai percepi la timpul prezent.

    RăspundețiȘtergere