Blog premiat

miercuri, 23 decembrie 2015

Bilant 2015

 


     Inca putin si ne apropiem de cumpana anilor, e vremea socotelilor, a bilanturilor si bineinteles a multumirilor indreptate spre El, n-am cum sa nu spun ca a fost un an binecuvantat de El, pentru ca mi-am numarat prietenii care mi-au ramas alaturi(..si chiar nu au fost putini!)  in acest an si care mi-au demonstrat ca prietenie inseamna sinceritate totala, inseamna relatia calda si placuta care ne da increderea si puterea sa putem depasi momentele dificile din viata.
    Multumesc familiei mele care imi ofera multa dragoste, multa sensibilitate si ma ajuta sa ies triumfatoare din orice situatie, oricat de grea ar fi ea...am doua fete minunate, doua fete care fac cat 10, daca tatal lor de acolo de sus le vede, sunt convinsa ca e foarte multumit ca m-a lasat pe maini bune.
     Multumesc colegilor de radio, le multumesc ca au ramas alaturi de mine , le multumesc pentru dedicare si implicarea lor in ale radioului, le multumesc pentru  incurajari, pentru bucurii, pentru lacrimi, pentru tot, cu ei am reusit sa ma cunosc mai bine, sa stiu cat si cum pot sa ma  manifest si la bine si la rau!
     Multumesc prietenilor de pe Facebook, anul 2015 a fost un an al testarilor, unii au trecut proba de foc, daca e s-o numesc asa, pe altii insa nu i-am putut absolvi si din pacate le-am spus la revedere, oricum sunt fericita ca cei care au ramas sunt speciali si decat risipa de oameni, mai bine putini si buni!
      Fiecare sfarsit precede un inceput, voi privi in viitor cu bucurie si cu sentimentul imbucurator ca El a fost bun cu mine, nu mi-a luat nimic din ce mi-e drag, ba dimpotriva...a mai adaugat ceva pe ici pe colo...pentru anul care vine  nu mai fac planuri, nu !! vreau sa traiesc momentul, vreau sa am curajul si doza de nebunie cu care sa ma bucur de toate oportunitatile vietii, fiecare zi incepe cu o promisiune, cu un zambet, cu o dorinta, vreau sa pot, vreau sa le implinesc.
       E vremea cand trebuie sa daruim fara sa asteptam nimic inapoi, e vremea sa ne umplem sufletul de voie buna, e vremea sa ne dorim o lume mai buna, ...si cum sa ne dorim asta daca nu va incepe totul de la noi?..sa nu ne raportam la bani cand e vorba de ceva frumos, frumosul e in noi, hai sa-l scoatem la lumina, hai sa fim noi frumosii lumii, sa nu uitam in graba noastra sa ne bucuram cu adevarat de viata, din furnicutele grabite si irascibile sa fim macar din cand in cand fluturi care zboara, zboara si se aseaza pentru polenizare, pe florile frumoase ale naturii, de altfel si noi oamenii suntem florile Lui, oameni  dornici sa exploreze comorile vietii!
      Va imbratisez dragi prieteni virtuali, sarbatorile sa va gaseasca voiosi si plini de ganduri bune, sanatate si iubire!! Craciun cu pace!
   

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru ca stii sa multumesti! Multumesc pentru ca te citesc si ma regasesc in ceea ce scrii...multumesc pentru ca te cunosc pe zi ce trece tot mai mult!Sarbatori cu iubire si bucurii nesfarsite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te cunosc de atata timp..desi nu te cunosc real.Esti minunata....ti se potrivet o poezie pe care am scris-o mai demult.Ti-o dedic cu drag,femeie minunata!!

    Mi-e dor...

    Ma spal de cuvinte,
    ma spal de rutina...
    sunt doar femeie
    spalata de ploile vremii
    ce dor...
    Pe sufletul ud
    inoata pareri de rau..
    Ooo,daaa
    trecuta vreme
    mi-a spalat vise atarnate de stele
    si visele dor..
    Dar sunt femeie!!!
    stiu sa potrivesc armonii
    printre picuri de ploaie
    si sa spal cuvintele
    ce dor...
    Zambesc..
    o raza de soare im este complice,
    o frunza imi cade in palma
    iar vantu-mi sopteste
    Femeie ,tu poti sa fii
    mai tandra ca romanta...
    atunci cand ti-e dor..
    Mi-e dor...

    Sarbatori fericite,te imbratisez cu drag !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Atarn si eu visele, recunosc, le atarn pe franghia inimii, cu gandul ca odata si odata ele se vor implini si mi-e dor sa le fie dor si celor pe care ii iubesc!tu esti speciala si te iubesc mult!

    RăspundețiȘtergere