Blog premiat

vineri, 17 aprilie 2015

Valoarea noastra in fata Lui

 
    Incerc in fiecare zi sa fiu un om mai bun, uneori simt ca fac pasi considerabili, ma simt mai buna si mai deschisa spre cei din jur, dar ca si orice om si eu pot gresi, si daca o comit astept  sa fiu tratata totusi cu ingaduinta, asa cum procedez si eu.
    Pentru mine familia, fetele mele sunt pe primul loc in viata, traiesc pentru ele si nimic din ce fac nu mi se pare greu, adica in sens de  sacrificiu...nu! pentru mine este o bucurie sa particip pe toate planurile la binele fetelor mele....apoi evident in limita posibilitatilor incerc sa ma dedic si celor din jur...
    Consider ca Dumnezeu este singurul pretuitor al omului, nu cei din jur, care uneori  te vad cu alti ochi, (asta tine de lumina din sufletul fiecaruia...) doar El ne vede sufletul, ne cantareste gandurile,  umilinta, pocainta si ne da premiul pe care il meritam fiecare, nu astept asadar aprecieri de la alte persoane care nu ma cunosc si habar n-au cine sunt eu defapt.Poate sunt si eu razvratita, nestatornica in decizii, poate unele le iau pripit si in secunda doi realizez ca am gresit si incerc sa redresez situatia, mi se pare omenesc sa gresim,  nu m-au ocolit necazurile nici pe mine, dar mereu am gasit  nadejde in aripa Lui ocrotitoare.Cu totii vom ajunge la   dreapta Lui judecata, nu-mi permit sa judec pe nimeni si vreau sa se inteleaga ca imi doresc ca si reciproca sa fie valabila.
     Fiecare dintre noi este unic, avem valoarea noastra, unii o risipim si realizam prea tarziu acest lucru, dar nimic nu este intamplator...suntem creatiile Lui si il suparam pe El atunci cand  cu voia sa fara voia noastra facem rau altora.Am trecut si eu prin dezamagiri, experiente mai mult sau mai putin  confortabile, prin nopti nedormite, cheltuiala de timp si bani, dar n-am reprosat nimanui nimic, am facut pentru ca asa am simtit atunci ca trebuie sa fac.Toti il pomenim pe Dumnezeu cand ne este greu, dar  EL este in fiecare dintre noi daca vrem sa-l vedem, pentru ca El inseamna IUBIRE, IERTARE si tot ce-i bun si frumos pe pamant!Hai sa gustam din comorile  si intelepciunile divine, vom deveni mai buni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu