Blog premiat

duminică, 5 aprilie 2015

Duminica de Florii cu serenitate!



   Femeile sunt ca florile, fiecare are frumusetea ei, personalitatea ei, parfumul si calitatile ascunse le descopera doar cei care apreciaza florile,..dar ma intreb cui nu-i plac florile? florile aduc bucurie, se lasa purtate in casele noastre cu pretul mortii lor, apa le intretine o vreme dar nu le lasa in viata... tocmai de aceea eu nu prea tai florile din gradina, nu vreau sa le frang viata, ma bucur de parfumul si culorile lor  cat le vad vesele in radacinile lor.
      Aveam o perioada cand primeam prin prioripost  si prin FAN Courier trandafiri rosii, nu i-am aruncat nici acum (ii pastrez intr-o cutie in care  am primit mai multi de ziua mea...pentru ca o floare inseamna mult, chiar daca nu e insotita de un mesaj, ea inseamna pretuire, delicatete si duiosie, iar eu sunt o romantica prin definitie!
     Florile infloresc sa aduca bucurie, azi de ziua celor care poarta nume de floare vreau sa le urez din suflet sa le fie viata precum un buchet de flori, colorata si plina de esente cuceritoare iar oportunitatile sa li se deschida mereu precum florile  dimineata cand le mangaie soarele, sa va pastrati sufletul tanar si curat sa ramaneti la fel de frumoase si gingase precum florile a caror nume le purtati!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu