Blog premiat

joi, 9 aprilie 2015

Dor de voi....

 

    M-am trezit dimineata cu o melodie in gand -   Dor de tine, dor, e greu sa-ti potolesti dorurile mai ales ca cel/cea de care ti-e dor nu se mai poate intoarce langa tine niciodata!..dar sufletul este ca o camera video, inregistreaza tot, si-ti aduce  din cand in cand in fata chipul celor pe care i-ai iubit si langa care ai avut trairi memorabile...sufletul ne tine conectat cu tot ce am trait, am simtit, am explorat...nu e chip sa faci o sedimentare a amintirilor, ele mereu vin in minte noastra, unele dor al naibii de tare, ai vrea sa dai un reset, dar nu se poate...
     Dorul e amprenta pe care cei dragi mie au lasat-o in sufletul meu, e manifestarea iubirii si asta nu dispare in timp...mi-e dor de mama, mi-e dor de sotul meu....sunt doruri care nu pot fi sterse in timp, ele raman vesnice in sufletul meu, dorul e mut dar strigatul lui e mai puternic decat orice strigat, il simti, il auzi si doare... doare pentru ca nu pot sa  mai plang, stiu ca lacrimile mele  ard....
    Da, am un mare, incomensurabil dor de voi....ingerii mei, raiul vostru  primeste azi gandurile mele, ganduri tavalite in dragoste si dor, aripile voastre de ingeri au fost mereu alaturi de mine, m-au ajutat sa merg mai departe, va multumesc - va iubesc!

Un comentariu:


  1. Prietenă dragă

    Şi până şi trandafirii mor

    Se usucă, cad, se risipesc în dor..

    Şi când trandafirii îşi dau duhul

    Creionez cu disperare văzduhul.

    ***

    Cum e cerul azi?

    E înnorat, dar nu plouă.

    Soarele-mi zice “o să cazi”

    Iar eu mă gândesc doar la noi două.

    ***

    Tu, dragă prietenă, tu, unde-mi eşti

    Să-mi zici minunate poveşti…

    Să te ascult ,să-ţi visez orele lungi
    Să te mângâi când plangi.

    ***

    Tu, suflet blând, suflet parfumat

    În esenţă, un suflet curat.

    Tu, prietena mea şi atât..

    Îţi simt dorul, mi-e dor de tine, nimic mai mult.

    ***

    Şi când trandafirii, pan’şi ei mă părăsesc

    Ştiu, nu uit, te iubesc.

    Ştiu că soarele se arată, undeva într-un colţ

    Arde pe altcineva, arde…face dezmăţ.

    ***

    Asta-mi eşti tu, eşti soarele demonic

    Înger păzitor,

    Eşti vulturul ce prielnic,

    Are grijă de al meu dor…

    ***

    Eşti pacostea mea eternă, şi aşa vei fi mereu

    Un copil tembel, cu temperament de derbedeu

    Eşti pacostea mea ce râde din orice

    Eşti fiinţa ce-mi completează inima rece.

    ***

    Esti prietena mea, am de ce să-ţi mulţumesc.

    Îmi aduci mereu tu aminte, când uit să-ţi zic te iubesc.

    Dar ştii că te iubesc, nu? Te iubesc!

    Tu, prietena mea dragă, te iubesc!!!!!!CARMEN......

    RăspundețiȘtergere