Blog premiat

marți, 30 martie 2010

S-a cuibarit fericirea in sufletul meu....

Soare de dis de dimineata...ce minunat e sa te trezesti asa ,cu o raza de soare care-ti mangaie obrazul...
N-am sa ascund nici faptul ca 
azi e soare si-n sufletul meu,
azi m-am trezit cu sentimentul ca lucrurile care poate au  incoltit in mintea mea de ceva timp,
azi ies la lumina,
azi se revarsa,
azi simt ca  e vara in sufletul meu ...
azi chiar sunt fericita!
azi sunt patrunsa de o liniste interioara greu de explicat deocamdata dar promit s-o fac in zilele ce vor urma.
azi s-a cuibarit fericirea in sufletul meu...
Hehehe!! o sa va intrebati ce s-a intamplat? mai nimic...si totusi sa nu va ganditi ca am descoperit secretul universului,sau Atlantida,nu!dar pot sa spun ca sunt o norocoasa...ei,acum sa nu va ganditi ca am castigat la Bingo,ca si vecina mea zeci de miliarde,nu!!!! nu va ganditi ca am fost imbratisata si sarutata de George Clooney,nici vorba!...dar,am motivele mele sa fiu fericita!
Si pentru ca sunt fericita pot sa va pup si sa va imbratisez fara niciun motiv?sau  poate  asa pur si simplu pentru ca  azi sunt fericita!
sursa foto:
http://www.digital-advertising.ro/

29 de comentarii:

  1. Ma bucur mult! :D
    E incurajatoare vremea buna, dupa o iarna atat de lunga..

    RăspundețiȘtergere
  2. Este si acesta un motiv....da! asa e!
    dar mai am cateva....;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca sunteti fericita. Si pentru a avea sufletul fericit nu cred ca ne trebuie motive speciale. Zi buna sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si io , si io...io , io , io...io stau la pupat si imbratisat azi...sa nu uiti...ma vezi?Iuhuuuuu...stau la coada...heeeei , iuhuuuu.... :D
    Olga...tare ma binedispun astfel de postari...ma bucur tare mult pentru ziua asta a ta , ziua cu fericire maxima...sa fie asa bestiala pana la noapte , ca sa mergi la culcare fericita si maine s-o iei da cappo cu fericirea! :D
    Muuuuaaah! Asta e un tzoc de ala mare! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana-Maria,
    SA TE AUDA D-ZEU!
    NU ESTI LA COADA...esti in cap de lista! muoa-muoa!!!!:-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e Veronico!
    UNEORI E ATAT DE APROAPE FERICIREA...ca aproape n-o vedem!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tasha,uau!!!Te pup si te imbratisez mult...sunt atat de fericita pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. E frumos sentimentul de bucurie şi fericire din inimă... îţi las şi eu o îmbrăţişare...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca esti fericita asa sa fi toata viata , te pup si te imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne, îmi plac tare mult momentele în care oamenii spun că sunt fericiţi şi chiar se simte asta... Gânduri bune, Tasha!

    RăspundețiȘtergere
  11. Angela,multumesc! sunt chiar fericita!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am primit imbratisarea draga Denisia....am simtit caldura ei!~:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Zamfira,pupicei!!! vezi ca vine caldura si iesim impreuna,nu uita!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mihaela,asa as vrea si eu!Sa dea Domnul!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur enorm pentru tine, Tasha! Iti doresc ca in fiecare zi cand deschizi ochii, s-o faci simtindu-te fericita!

    RăspundețiȘtergere
  16. Erys,as vrea sa fie asa...dar,vezi tu,in viata avem si bune si rele...multumesc!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. ei....sa ghicesc?????Ti-ai logodit fata???Sau a batut iar sperantza la poarta sufletului tau...Trebuie sa fie ceva legat de cele doua aspecte..Sau ..poate plieci iar afara???la Camelia..Stiu ca toate astea te-ar face foarte fericita...Bineee,gata..tac ..pupici...si astept:)))

    RăspundețiȘtergere
  18. uneori feriirea merge cot la cot cu noi o bună bucată de drum, iar noi nici măcar nu o vedem, nu o pecepem, nu ne lăsam atinşi de ea.
    Alteori...din prea multă căutare trecem pe lângă ea şi nu o vedem, deşi ea ne zâmbeşte şi ne face cu mâna!

    Totuşi, cea mai mare bucurie e aceea când putem citi un articol ca acesta în care cineva este fericit, iar fericirea lui este dezarmantă, este debordantă şi ne umple sufletele cu soare!

    Să dea Dumneze să ai parte de această fericire şi de astfel de clipe în fiecare zi, iar dacă într-o zi va fi să nu te simţi aşa...să priveşti seninul de deasupra sufletului şi să zâmbeşti!

    O seară FERICITĂ, îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ei, da! Am gasit si o persoana fericita!
    Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  20. Je me réjouis parce que tu es heureuse.Je t' embrasse.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sandrina,ma bucur ca ai trecut pe la mine,te mai astept cu mare drag!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. Marada,macar AZI...daca maine nu va fi la fel....:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Au dela nuages..
    et moi aussi!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. aha.am vazut in blogul anterior un barbat care tine in brate o fata...E fata ta.Waw...Vei fi soacra ,cred..Doamne ajuta..Am vazut ca m-ai cautat pe mes..nu mai erai cand am intrat...De-abia astept sa aud vesti bune..DA, DOAMNE!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. E fata mea,asa e...dar nu despre asta doream sa-ti povestesc draga Mara...ne citim cand avem timp,acum mai putin ca vin sarbatorile!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma bucur pentru `` FERICIREA TA ``, si sper sa fie Lunga, lunga, lunga ! Si ma bucur in acelasi timp si pentru ... cel ce te-a facut fericita..... Sa fiti `` fericiti IMPREUNA `` ! MULTI SI FRUMOSI ANI !.....
    nU MAI BINE, VA UREZ LA AMANDOI.....!

    RăspundețiȘtergere