Blog premiat

miercuri, 17 martie 2010

Romanta fara muzica

Din nou miercuri si din nou poezie pe blogul meu,azi Ion Minulescu...

Romanta fara muzica

Ca sa ajung pana la tine,i-am zis calului:
- Grabeste ...

Pune-ti aripi ca în basme

Si te-nalta pana-n nori ...

Tot mai sus,

Tot mai departe -

Ca sireagul de cocori

Ce pluteste colo-n zare! ...

Haide, calule, grabeste! ...


Ca să-ajung pana la tine, i-am zis vantului:


- Da-mi mana

Si taraste-mă cu tine pana unde poti patrunde -

Pana-n zarea-nsangerata unde soarele s-ascunde...

Ca s-ajung cat mai degraba,

Haide, vantule, da-mi mana! ...



Ca să-ajung pana la tine, i-am zis mortii:


-- Mergi-nainte

Si coseste-mi fără mila tot ce-i viu

Si-mi tine calea ...

Netezeste-mi muntii-n zare

Si-umple-mi de cadavre valea

Dintre ea si mine -

Haide! ... Haide, moarte, mergi-nainte! . . .


Ca să-ajung pana la tine,


Pentru tine-au obosit

Calul,

Vantul,

Moartea -

Toate mi-au făcut pe voie;

Dar . . .

Dintre cutele perdelei, ochii-ti verzi nu-mi mai rasar,

Strunele ghitarei-s rupte

Si . . . romanta s-a sfarsit!

24 de comentarii:

  1. Am plutit pe norișori pufoși câtă vreme am recitit minunata romanță.
    Pe vremea când eram în liceu toată lumea citea Minulescu în ritm alert, cu pasiune.

    Te îmbrățișez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti un look schimbat in poza. Sau e decupat si nu vad eu bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaaa!! mi-am adus aminte si eu de liceu,cand il adoram...dar recunosc ca in aceasta poezie ,acum m-am regasit...

    RăspundețiȘtergere
  4. Veronico,am prelucrat poza,de aia apar schimbata...m-am jucat de-a fotograful...;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că simbolismul lui Minulescu te caracterizează. E o sensibilitate optimistă, la limita nostalgiei. Şi tonică, ca întotdeauna :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super...Minulescu!
    O zi minunata sa ai , Olga!

    RăspundețiȘtergere
  7. Minulescu este poetul meu preferat... Mulţumesc fiindcă ai facilitat această reîntâlnire de suflet... O zi bună, Tasha, cu gândui bune! Şi raze de soare!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vocea de departe,asa e,m-ai intuit perfect!
    Ma bucur ca ai trecut>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Ana Maria,ma bucur ca ti-a placut!o zi superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristian,ce bine ca te-a nimerit cu poetul,barbatilor in general nu le prea place Minulescu,dar pentru ca tu esti unul foarte sensibil,si cu un suflet delicat,vad ca il placi.

    RăspundețiȘtergere
  11. buna TASHA te poooop ca acum am citit aceste versuri si ma gandesc cum de la gasesti tu asa cum trebuie si te reprezinta ,f.f. frumos si muzica asta a ta deasemeni ma umple de fericire si -mi da viata
    o zi frumoasa ca tine si sufletul tau sa ai

    RăspundețiȘtergere
  12. Stii ce-mi place cel mai mult aici? In afara de sensibilitatea pe care o arati in fiecare cuvant scris. Muzica pe care o asculti... acea muzica nemuritoarea.. nu mai pot inchide blogul. Joe Dolan, Abba, Michael, Julio... minunate melodii.
    O zi excelenta. Ma bucur mult ca am o noua prietena virtuala. Sincer... esti prima prietena virtuala dupa multi ani. Si asta pentru ca internetul nu-mi mai ofera siguranta de altadata... Eh, asta-i o alta poveste.
    Pupici Olga

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur Anana ca ai trecut,te mai astept!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Alina,imi place muzica,ascult multa muzica,iar ce am atasat pe lista ,e muzica mea de suflet...:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumoasa este poza...merge perfect cu versurile. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Monica,imi place si mie...zi buna sa ai!.:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Lillee,m-am jucat iar de-a fotograful..;))

    RăspundețiȘtergere
  18. ...Da-mi mana

    Si taraste-mă cu tine pana unde poti patrunde -

    Pana-n zarea-nsangerata unde soarele s-ascunde...
    Minulescu!
    Multumesc tasha.Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  19. te poooop TASHA am venit sa beau fuguta o cafeluta cu tine ca deja a inceput emisiunea
    dar azi nu vad nimic scris pe blog dar ascult nmuzica minunate cu mare placere ,hai ca am plecat dar mai revin azi
    o zi frumoasa cu multe bucurii sa ai ,ca meriti

    RăspundețiȘtergere
  20. Cu mare draga Elena,mi-a facut mare placere ...>:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. Anana,tocmai am postat noul articol...la citeva minute distanta...:)

    RăspundețiȘtergere