Blog premiat

vineri, 18 iunie 2010

Un eveniment fericit


Asa cum am promis am sa dau imagini din Italia,primul eveniment la care am participat a fost acel botez despre care v-am vorbit ,Camelia urma sa boteze un baietel,baietelul unei tinere care facea curat la ea...un copil absolut minunat,extrem de cuminte si tare frumusel!
Au gasit si un preot ortodox de origine rusa dar care stia romaneste si caruia i-am pomis ca vom veni la biserica,dar spre rusinea mea  sau a noastra toate duminicile ne-au fost ocupate cu iesiri,ba la San Marino,ba in alte orase sau locatii unde Maurizio,sotul Cameliei ne invita sa iesim sa luam masa,la ei in familie s-a impamantanit un obicei,duminica se mananca la un restaurant sau la o pensiune turistica din imprejurimi unde trebuie sa va spun ca se ofereau niste meniuri grozave si am observat un lucru bun, agroturismul are o mare amploare,proprietarii  acelor pensiuni se straduiesc extrem de mult sa ofere doar produse cultivate la ei in ferma incepand  cu legume ,fructe si sa nu mai vorbesc despre carne ,oua,lapte,ba chiar fiind zona viticola au si niste vinuri grozave!...e adevarat ca si preturile sunt putin mai piperate...dar,macar stii ca totul este proaspat si gustul diferit..
Asa cum se vede la botez au fost patru nase,dar nasa nr.1 a fost Camelia,de altfel pe ea a si trecut-o preotul pe certificatul de botez ca titulara...:) si zic eu pe buna dreptate,pentru ca ea s-a interesat si de restaurant si nu mai vobesc ca tortul a fost unul deosebit si oferit cadou tot din partea Cameliei sau mai bine spus din partea nasului,Maurizio fiind patronul unei pastiserii sau mai pe romaneste a unui laborator de prajituri.
iEi ...si la urma apare si "fotograful "in poza,l-am rugat pe Maurizio sa imortalizeze un moment in care imi aratam afectiunea pentru draga mea prietena,pentru minunata mea prietena de care deja mi s-a facut dor si care zilele trecute imi scria un mesaj pe mobil in care  imi spunea ca atat ea cat si Deiszi(catelusa ei) sunt triste si imi simt lipsa....uff!!! nici pentru mine despartirea de  ea n-a fost usoara,suntem  mai mult decat prietene,ne iubim ca doua surori,am face orice una pentru cealalalta si stim cu siguranta ca prietenia noastra nu se va deteriora niciodata pentru ca ea este una adevarata.

12 comentarii:

  1. Frumos tare a fost pe acolo... mai vin... vreau sa stiu cam tot, ce se poate spune, pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  2. Off,off,off !!!! Grreu este sa povestesti despre „„ fericirea „„ celuilalt SUFLET DRAG !!! - si va spun cu sinceritate !!!!
    Maai ales cand ,tu te gandesti indelung la...fericirea celuilalt 1
    Dar , totusi a trecut si vacanta aceasta si iubirea a revenit INAPOI !!! Dar, oare cu ce PRET !???
    Caci dupa cum, se pare „„ nu exista limite in BUCURIA GRATUITA A OMULUI ”” !
    Vai, ce prieteni buni avem !!! EXTRAORDINARI si IESI TI DIN COMUN PRIETENII NOSTRII ! Dar cu ce pret ??? - De fapt nici nu conteaza „„ ATATA TIMP CAT PRIMESTI SI NU OFERI „„. DECI CINE ESTE CEL MAI BUN PRIETEN „„ AL OMULUI ??? ”” - CU SIGURANTA ....DOAR CEL CE OFERA „„, CACI CELCE NU OFERA ESTE....ALTA SPETA !
    VA URMA... sper !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact,
    ce sa fac, mi-am asumat o FOARTE MARE OBLIGATIE, si anume aceea de a „„ posta commenturi „„ pe blogul celei mai bunme prietene din viata mea la ora actuala !!!! anume,,, iubita vietii mele OLGA MORAR ( Tasha- pentru ...necdunoscatyori,in ale blogguluin nu stiu daca am scris bine ori ba, adica cu un g sau cu doi, dar de fapt, ce conteaza cand IUBESTI SI ESTI FERICIT ( A ) ?
    Sunt foarte FERICIT ca iubita mea s-a intors, fara niciunm PRINT, deci inmseamna ca TOTUL ESTE SPRE BINE !!!!

    Si oricum.... VA URMA !!!
    TE IUBESC OLGA MORAR,oriunde ai fi !
    In cel mai public mod posibil dar DIN SUFLET !
    nelu(sh)....din Brasov ... nu din P-------i!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,in finalpot spune cu mana pe inima, caci sunt fericit de faptul ca „„ INCA NU AM PRIMIT O INVITATIE DE NUNTA „„, chiar ma simt relaxat !
    Oare acum ce surpriza ne mai paste ? In cel mai fericit CAZ,o noua emisiune la RADIO in duplex cu subsemnatul, asa cum de altfel
    MI-AM DORIT MEREU, si anume „„ TASHA & NELUSH IN DIRECT ....pentru sufletul DVS ”” ! NU RATATI EMISIUNEA VIETII DVS, PENTRU CA NICI NU STITI, CE PIERDETI,.... si mai ales CAND si CUM !!!
    Chiar sunt curios... VA MAI URMA ??? Eu spun ca,... DA !!! DVS, ce raspuns dati ??? :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Denisia,ma bucura gandul tau...te astept sa revi cu mare drag!pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Catalin,asa este,au inchiriat-o de la catrolici din cate mi-a spus parintele...comunitatea romanilor din Imola se pare ca n-a fot in stare sa o cumpere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce eveniment deosebit , iar Camelia este un suflet imens...nu pot decat sa spun "jos palaria!" si a o admir din tot sufletul!
    Cat despre prietenia voastra...este extraordinar de frumoasa! De invidiat!

    RăspundețiȘtergere
  8. oh minunat inceput...un botez...ce scump mititel...sa traiasca fericit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, draga mea! Iti multumesc, ca ai decis sa te alaturi familiei Radio ProDiaspora! Bine ai venit, in echipa noastra!
    Ecaterina Cimpean

    RăspundețiȘtergere
  10. Ecaterina,
    Iar eu nu pot decat sa spun bine v-am gasit suflete minunate!ma bucur ca sunt alaturi de voi!

    RăspundețiȘtergere