Blog premiat

miercuri, 6 ianuarie 2010

Obicei de Boboteaza...


De Boboteaza cica e bine sa se manince piftie si grau fiert si sa se bea vin rosu...
Piftia am mancat-o,graul mai putin,desi imi place coliva,hm!pacat ca n-am fiert  putin arpacas,dar azi pentru ca ploua la Satu Mare ,chiar n-am avut chef sa ies din casa...
Azi trebuia sa vina preotul cu Chiraleisa,dar am aflat de la vecina mea ca a fost ieri...eram plecata la Sighet,deci l-am pierdut...mi-a parut tare rau...dar o sa chem preotul sa-mi purifice spatiul dupa aceste sarbatori.Asta e...:(
Ofer virtual  piftie,vin rosu frantuzesc prieteniulor mei virtuali...sa le mearga bine tot anul.Sa-i fereasca D-zeu de rele sa aiba numai bucurii.
Celor care se incumeta sa ma caute le ofer si real...:)

13 comentarii:

  1. Multumesc de servire. Delicios. Cand o sa revin de pe drumuri o sa gust niste vin rosu, desi nu am voie. Chiar mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Musai Veronica...daca asa e traditia...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ar fi fost sa se poata servitot virtual si aghiazma, asa poate nu s-ar fi mai calcat in picioare lumea, ca pana sa invete 'civilizatia', mai trece timp in tara noastra.
    Multumesc pentru oferta ta virtuala, in special graul fiert care-mi place , place, mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI,MULTA SANATATE SI NUMAI BUCURII IN NOUL AN!!!Multumesc mult de vizita si de sustinere!!!......si multumesc de ospat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi tare ciudat viata,prea profund pentru varsta ta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ti-am pasat o leapsa pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te rog mult sa revii la mine,am lasat un comentariu pentru tine!
    Si mai ales o leapsa,sper s-o ridici!
    E pentru tine cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mariana...o sa ridic si leapsa ta...sper sa nu fie identica cu a Corei.

    RăspundețiȘtergere